امام خمینی (ره) موهبتی بزرگ از سوی خداوند بر خاکیان بود

وزیر صنعت، معدن و تجارت در سالروز رحلت جانگداز بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی درباره ویژگی های ایشان گفت: امام خمینی(ره) هدیه و موهبتی بزرگ از سوی خداوند متعال بود که برای ما خاکیان فرستاده شد.

به گزارش ایسکانیوز از روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا نعمت زاده تاکید کرد: بسیاری از مردم و حتی نسل اولی های انقلاب با سیره و زندگی سیاسی و اجتماعی امام راحل آشنا هستند و بایستی با برنامه ریزی های منسجم آنان را به نسل های آینده منتقل کنیم.
وزیر صنعت، معدن و تجارت معتقد است که حضرت امام خمینی(ره) همواره بعنوان یک شخصیت بزرگ معنوی و سیاسی در جهان یاد می شود که با ایمان و اعتقاد عملی به احکام نورانی اسلام و برخورداری از پشتیبانی مردم در مقابل استکبار جهانی به پیروزی بزرگی دست یافت.
به گفته نعمت زاده، امام راحل فردی سیاست مدار و با عظمت بود که هیچ سیاستمداری در دنیا جسارت ایشان را نداشت و همین امر باعث ایجاد جایگاه ویژه ای در قلب های مردم دنیا شده بود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: آرمانها و اندیشه های امام راحل به عنوان یک سرمایه معنوی و ماندگار بایستی بیش از گذشته مورد بهره برداری و استفاده قرار بگیرد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 784458

وب گردی

وب گردی