جزئیات پژو ۳۰۸ فیس لیفت ۲۰۱۸ منتشر شد

پژو پس از یک پیش نمایش در حدود یک ماه قبل، سرانجام آماده صحبت درباره فیس لیفت ۳۰۸ است.

به گزارش ایسکانیوز، آنچه که این خودرو را متمایز می کند موتور 1.6 لیتری بلواچ دی آی 130 S&S است. طی فرایند مهندسی این موتور بیش از 200 مورد اختراع ثبت شده و این موتور قرار است جایگزین موتور بلواچ دی آی 120 S&S شود.

همانطور که از نام این موتور پیداست، نسخه جدید 10 اسب بخار بیشتر قدرت دارد و شش درصد مصرف سوخت کمتری دارد. بعلاوه پژو مدعی است که عملکرد این موتور تقریبا در حد یک موتور دو لیتری است.

برای مشتریانی که موتورهای دیزلی را ترجیح می دهند پژو یک نسخه بروز شده از موتور 1.2 لیتری PureTech 130 اسب بخاری در نظر گرفته که حدود چهار درصد بهره وری بیشتری نسبت به قبل دارد. در عین حال این موتور به شکل قابل توجهی پاک تر شده است.

پژو نسخه GT 308 را با یک موتور دیزلی 180 اسب بخار در کنار یک گیربکس هشت دنده اتوماتیک که به طور مشترک توسط پژو و آیسین(Aisin) ساخته شده، عرضه کرده است. این گیربکس هفت درصد اقتصادی تر از گیربکس شش دنده کنونی و همچنین دو کیلوگرم سبک تر شده است.

پژو-سیتروئن تمام امکانات رانندگی را که روی اس یو وی های 3008 و 5008 عرضه کرده، روی 308 فیس لیفت نیز ارائه کرده که از جمله می توان به ترمز ایمنی فعال و هشدار فاصله، هشدار فعال خروج از خط و هشدار توجه راننده اشاره کرد. از دیگر امکانات این خودرو همچنین می توان به قابلیت توقف کروزکنترل سازگار شونده و پیشنهاد سرعت اشاره داشت.

بهترین و جذاب ترین نسخه 308 نسخه GTI است که 270 اسب بخار قدرت و شتاب صفر تا 100 معادل شش ثانیه دارد.

دریافت کننده: رویا ذوالفقاری انتشاردهنده:آرش محمدی

کد خبر: 784544

وب گردی

وب گردی