هیئت رئیسه باید وقتی برای نمایندگان درباره سوال از وزیر کشور قائل می‌شد

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: هیئت رئیسه باید وقتی برای نمایندگان درباره سوال از وزیر کشور قائل می‌شد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) قوه مقننه با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس در تذکری گفت: هیئت رئیسه حق دارد از هر مسئولی دعوت کند تا با حضور در صحن علنی پارلمان گزارشی را ارائه کند.

وی ادامه داد: اما در بحث گزارش، آقای رحمانی فضلی وزیر کشور؛ نمایندگان سؤالاتی درباره دلیل تاخیر در رساندن تعرفه‌ها و صف‌های طولانی داشتند که ای کاش هیئت رئیسه وقتی برای نمایندگان نیز قائل می‌شد تا نمایندگان نیز سؤالات خود را بپرسند.

نماینده مردم تهران در مجلس با بیان اینکه 8 ماه پیش بنده از طرف مجلس ایران در اجلاسیه اتحادیه بین‌المجالس شرکت کرده بودم، افزود: بارها به آقای امیر عبداللهیان مدیر کل امور بین‌الملل مجلس گفته‌ایم که گزارشی از این سفر را آماده کند تا در صحن علنی مجلس قرائت شود.

کواکبیان با بیان اینکه به دلیل سفرم به اتحادیه بین‌المجالس آقای امیرآبادی امروز بنده را در بی‌نظم‌ها قرار دادند و نام بنده را خواندند، اظهار داشت: از هیئت رئیسه مجلس می‌خواهم حداقل یک اتاق سه در چهار برای اعضای مجلس در اتحادیه بین‌المجالس در نظر بگیرد.

خبرنگار:درخشان

کد خبر: 784656

وب گردی

وب گردی