ارتباط صنعت با دانشگاه باعث پویایی و کاربردی تر شدن پژوهش ها خواهد شد

مجید طغیانی خوراسگانی پژوهشگر گروه کشاورزی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوارسگان) با تاکید بر لزوم ارتباط مستمر دانشگاه با صاحبان صنایع، گفت: ارتباط صنعت با دانشگاه باعث پویایی و کاربردی تر شدن پژوهش ها خواهد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طغیانی با بیان اینکه تا کنون بیش از 50مقاله علمی-پژوهشی در مجلات معتبر خارجی ISI و اسکوپوس به چاپ رسانده ام، گفت: انتشار بیش از 100 مقاله در مجلات علمی پژوهشی وزارتین داخلی و ارائه بیش از 1000 مقاله در کنفرانس های بین المللی از جمله کارهای پژوهشی بنده است.

استاد تمام واحد اصفهان( خوراسگان) گروه کشاورزی گفت: انتشار کتابی به نام "دانشنامه ماده خوراکی مورد استفاده در تغذیه طیور" ، انتخاب چندین دوره پژوهشگر برتر در استان اصفهان بین دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دولتی و انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر چندین دوره دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان ( خوراسگان) از جمله افنخارات بنده است.

او با اشاره به انجام چندین طرح پژوهشی داخلی و برون دانشگاهی، گفت: بیشتر کارهای تحقیقاتی و پژوهشی بنده در خصوص استفاده از گیاهان دارویی به جای آنتی بیوتیک در جیره طیور است که انشاءالله در آینده نزدیک این تحقیقات به مرحله اجرایی و عملیاتی خواهد رسید.

طغیانی درباره مشکلات و موانع موجود در کارهای پژوهشی افزود: یکی از موانع و مشکلات پژوهشگران ارتباط محدود دانشگاه باصنعت است که باید این موضوع تسهیل شده و صاحبان صنایع تمایل پیدا کنند برای رفع مشکلات خود به دانشگاه مراجعه کنند این موضوع باعث پویایی و کاربردی تر شدن پژوهش ها خواهد شد البته این ارتباط در حال حاضر در دانشگاه آزاد اسلامی وجود دارد که باید بهتر شود.

204/200

کد خبر: 784682

وب گردی

وب گردی