معاون علمی و فناوری رییس جمهوری از مرکز نوآوری امید بازدید کرد

معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در مرکز نوآوری امید از تیم‌های فناور فعال در حوزه فرهنگ و رسانه و همچنین بخش‌های گوناگون این مرکز بازدید کرد. 

به گزارش ایسکانیوز، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با حضور در مرکز نوآوری امید از بخش‌های گوناگون و تیم‌های فعال این مرکز دیدن کرد.
ستاری با فعالیت های تیم‌های حاضر در این مرکز که دوره پیش‌شتاب‌دهی را پشت سر می‌گذارند و در قالب‌های مستند، انیمیشن، موشن گرافیک، نماهنگ،خدمات تصویری و همچنین سرویس‌های محتوایی برای ایجاد و توسعه یک کسب و کار فناورانه اقدام می‌کنند آشنا شد و در خصوص فعالیت آن‌ها گفت و گو گرد.
در این مرکز نوآوری که آیین آغازین نخستین دوره شتابدهی خود را بهمن‌ماه سال گذشته آغاز کرد، 6 تیم در فرآیند شتابدهی قرار گرفتند و با حضور در کارگاه‌های تخصصی ضمن با ابعاد مختلف شکل دادن به یک کسب و کار چند رسانه‌ای و آشنایی با ویژگی‌های حوزه رسانه و تولید محتوا در مسیر فعالیت فناورانه این حوزه قرار می‌گیرند.
بر اساس این گزارش کاظمی مدیرعامل شتابدهنده جلالی ریس هیت مدیره ونیز پرویز کرمی مشاور معاون علمی و فناوری رییس جمهوری مهدی صفاری نیا ، رئیس پارک علم و فناوری پردیس و حسین صابری معاون توسعه فناوری در این بازدید ستاری را همراهی کردند.

200

کد خبر: 784814

وب گردی

وب گردی