تفاهم نامه همکاری سازمان آب و برق خوزستان با واحدهای دزفول، اندیمشک ومرکز شوش

جلسه ای با حضور دکتر حسن براتی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول، روسای دانشگاه های اندیمشک و شوش و مدیران عامل شرکت های تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز، بهره­ برداری از شبکه­ های آبیاری ناحیه شمال خوزستان وشرکت تولید بهره‌­برداری سد و نیروگاه برق­ آبی کرخه و همچنین دکتر حیدری مدیر دفتر پژوهش­ های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان، کارشناسان و مسئولین سد و نیروگاه کرخه و خبرنگاران در محل ساختمان مدیریت سد و نیروگاه کرخه برگزارشد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر حسن براتی، معاون پژوهش و فناوری واحد دزفول، این جلسه را در راستای توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و توجه به لزوم بهره­ برداری همه جانبه از ظرفیت دانشگاه ­ها و مراکز پژوهشی و دستیابی به برخی از اهداف سیاستهای کلی علم و فناوری دانست.

ایشان در ادامه از عقد تفاهم ­نامه همکاری بین "شرکت تولید و بهره­ برداری سد و نیروگاه دز"،"شرکت بهره­ برداری از شبکه­ های آبیاری ناحیه شمال خوزستان"، "شرکت تولید بهره­ برداری سد و نیروگاه برق­ آبی کرخه"، (بعنوان کارفرما) و دانشگاه­ های آزاد اسلامی واحد دزفول، واحد اندیمشک و مرکز شوش (بعنوان مشاور پژوهشی) خبر داد.

دکتر حسن براتی، ابلاغ سیاست­­ های اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری را فرصت ارزشمندی برای توانمند­سازی و خود اتکایی کشور و به­ ویژه بومی ­سازی فناوری در امور مهم راهبردی دانست که از طرفی شرایط خاص اقلیمی کشور و ضرورت استفاده بهینه از منابع حیاتی آب و انرژی، تعمیق بنیان های علمی و فناوری صنایع آب و برق را دوچندان کرده است.

دکتر حسن براتی، این تفاهم ­نامه را فرصت مناسبی دانست که دانشجویان تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی دزفول و همچنین اعضای هیات علمی واحدهای دزفول، اندیمشک و شوش، با بررسی اولویت­ها و نیازهای پژوهشی تقاضامحور ( سال ۹۶ ) سازمان آب و برق خوزستان به ویژه در ناحیه شمال غرب استان خوزستان، جهت اجرایی شدن بندهای توافق شده به ویژه اجرای طرح ­های پژوهشی برون دانشگاهی مشارکت کنند.

شایان گفتن است که اولویت­ های و نیازهای پژوهشی سازمان آب و برق خوزستان از سامانه پژوهش و فناوری سازمان به آدرس rnd.kwpa.ir قابل برداشت هستند.

کد خبر: 784819

وب گردی

وب گردی