دعوت یونیورسیاد از دانشجویان تکواندو کار ایرانی

۱۲ تکواندو کاردختر و ۲۴تکواندو کار پسربرای حضور در بیست و نهمین یونیورسیاد دانشجویان جهان به اردوی تیم ملی دانشجویان دعوت شدند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، دومین مرحله اردوی انتخابی تیم ملی تکواندو دانشجویان دختر با همکاری فدراسیون تکواندوو به میزبانی خانه تکواندو به مدت یک روز برگزار شد که در پایان از سوی کمیته فنی ۱۲ تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان دختر را بدست آوردند.

هدایت این تیم برعهده ندا زارع به عنوان سرمربی و آزاده یاسایی به عنوان مربی است.

همچنین با پایان مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی تکواندو دانشجویان در گروه مردان، در نهایت ۲۴ هوگوپوش توانستند جواز حضور در اردو را کسب کنند.

دومین مرحله مسابقات ورود به اردوی تیم‌ملی دانشجویان در گروه مردان در ۸ وزن (۵۴-، ۵۸-، ۶۳-، ۶۸-، ۷۴-، ۸۰-، ۸۷- و ۸۷+ کیلوگرم) به میزبانی خانه تکواندو برگزار و در پایان این رقابت‌ها ۲۴ تکواندوکار جواز حضور در اردوی تیم‌ملی را کسب کردند.

هدایت این تیم برعهده سید نعمت خلیفه به عنوان سرمربی است، رضا ایمان‌زاده و محمدتقی خضرایی نیز به عنوان مربی در کنار تیم حضور دارند.

این تیم تمرینات خود را برای حضوری قدرتمند در یونیورسیاد جهانی دانشجویان آغاز کرده است.

بیست و نهمین دوره یونیورسیاد تابستانی دانشجویان جهان ۲۸ مرداد لغایت ۸ شهریور ماه سال آینده در شهر تایپه کشور تایوان برگزار می‌شود.

204/200

کد خبر: 784840

وب گردی

وب گردی