"صندوق طلا" از شنبه پذیره‌نویسی می‌شود

صندوق سرمایه‌گذاری پشتوانه طلای لوتوس که اولین صندوق کالایی بازار سرمایه کشور است، آماده پذیره‌نویسی شد و از ۲۰ تا ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ (شنبه تا چهارشنبه هفته آینده) در ساعات ۹ الی ۱۵.۳۰ از طریق کارگزاری‌های عضو بورس کالای ایران و همچنین از طریق سیستم معاملات آنلاین با نماد "طلا" قابل خریداری است.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی تأمین سرمایه لوتوس پارسیان، این صندوق که از نوع صندوق‌های قابل معامله است در بورس کالای ایران فعالیت خواهد کرد و دارایی آن بر پایه سکه طلا تعریف شده است. صندوق پشتوانه طلای لوتوس با نماد طلا عرضه خواهد شد و واحدهای آن در زمان پذیره‌نویسی ۱۰هزار ریال قیمت دارد که برای سرمایه‌گذاری باید حداقل ۱۰ واحد صندوق معادل ۱۰۰ هزار ریال خریداری کرد.

تأمین سرمایه لوتوس پارسیان مدیر و بازارگردان این صندوق است و فعالیت صندوق تحت نظارت حسابرس، متولی و سازمان بورس و اوراق بهادار انجام می‌شود. مدیریت صندوق به صورت فعال (Active) صورت خواهد گرفت و دارایی آن گواهی سپرده سکه طلا و اوراق مشتقه مبتنی بر سکه طلاست.

در این پذیره‌نویسی علاوه بر امکان ارائه درخواست خرید به کارگزاری، امکان شرکت در پذیره‌نویسی از طریق سیستم معاملات آنلاین کارگزاری و توسط شخص سرمایه‌گذار نیز فراهم است و برای این منظور دارا بودن کد معاملاتی آنلاین و دسترسی به سیستم معاملات آنلاین کارگزاری ضرورت دارد.

401

کد خبر: 784856

وب گردی

وب گردی