ابر خودروی مسابقه ای AMG رونمایی شد

واحد AMG شرکت مرسدس بنز این بار هدیه ویژه ای را برای علاقمندانش در نظر گرفته و ابر خودروی ProjectOne را با  الهام از خودروهای فرمول یک طراحی کرده است.

به گزارش ایسکانیوز، تاکنون اخبار متعددی درباره ProjectOne شنیده شده است و لذا از رقابت آن با استون مارتین Bull Vakyrie فراری Laferrari، پورشه 918 Spyder و مک لارن P1 اطلاع داریم. پنجاهمین سالگرد فعالیت AMG مسلما از بهترین زمان ها برای انتشار جزئیات در مورد خودروی جدید AMG و رکورد شکنی ان در مسیر نوربورگرینگ است.

خودروی فوق دارای یک موتور 1.6 لیتری V6 مشابه خودروی فرمول یک سال 2015 لوییس همیلتون است که به روزرسانی شده و به گفته توبیاس موئر، مدیر AMG،هر 50 هزار کیلومتر نیازمند تغییرات است. درباره موتور خودرو باید بگوییم که در حالت پایه دور موتوری معادل چهار هزار دلار و می تواند تا دورموتور 13500 کار کند.

موتور فوق در کنار دو موتور الکتریکی دیگر نصب شده که یکی از آن ها توانی 107 اسب بخاری دارند و وظیفه شارژ سامانه توربو خودرو را بر عهده دارد اما موتور برقی دیگر مستقیما به میل لنگ متصل بوده و توانی بالغ بر 161 اسب بخار دارد. علاوه بر این دو موتور الکتریکی دیگر بر روی محور جلوی این خودرو نصب شده اند که می توانند به کمک باتری 50 کیلوگرمی پشتیبانشان 24 کیلومتر خودرو را به پیش ببرند.

401

کد خبر: 784880

وب گردی

وب گردی