ابلاغ بخشنامه نظارت بر سلامت تغذیه دانشجویی

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای حفظ بهداشت و سلامت تغذیه دانشجویان بخشنامه نظارت بر سلامت تغذیه دانشجویی را به واحدها، مراکز آموزشی و سازمان سما دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این بخشنامه آمده است:

از آنجایی که ارتقای کیفیت خدمات و حفظ سلامت و رضایتمندی دانشجویان در اولویت خاص دانشگاه قرار دارد و همچنین با توجه به نزدیک شدن به فصل گرما اهمیت این موضوع دو چندان می شود، باید حفظ بهداشت و سلامت تغذیه دانشجویان مدنظر قرار گیرد.

از جمله مواردی مورد اهمیت در این بخشنامه نظارت بر رعایت کلیه نکات بهداشتی، انتخاب برنامه و مواد غذایی مناسب با توجه به فصل گرما، بازدید منظم از آشپزخانه خوابگاه ها برای فراهم کردن شرایط و نظارت بر محیط بهداشتی و ... است.

با توجه به آیین نامه بوفه های دانشجویی به شماره 1236/11 مورخ 95/4/30 نظارت بر عملکرد بهداشتی پیمانکار باید توسط نماینده حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد به طور منظم انجام و در صورت تخلف پیمانکار، ضمن ارسال گزارش به ادره کل امور دانشجویی دانشگاه، بر اساس آئین نامه مذکور اقدام شود.

در این بخشنامه تاکید شده در صورت برخورد هرگونه مشکلی که به دلیل عدم رعایت موارد فوق باشد، در اسرع وقت اقدامات درمانی با هزینه واحد دانشگاهی صورت پذیرفته و ضمن رفع مشکل افراد خاطی به اداره کل امور دانشجویی معرفی شوند.

انجام موارد فوق منحصر به فصل گرما نبوده و مراکز دانشگاهی موظفند در رعایت اصول فوق توجه و دقت لازم را به عمل آمورند.

201/204

کد خبر: 785133

وب گردی

وب گردی