مسی:  می‌خواهم در بارسا به فوتبالم پایان بدهم/رونالدو پدیده است

فوق‌ستاره آرژانتینی بارسلونا از فوق‌ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها تمدید ویژه‌ای کرد.

به گزارش ایسکانیوز، لیونل مسی که همواره از او و فوق‌ستاره پرتغالی رئال مادرید به عنوان بازیکنانی خاص یاد می‌شود، ضمن تمجید از مهاجم کهکشانی‌ها گفت: همیشه گفته‌ام، همانطور که رونالدو هم گفته است، من و رونالدو به خاطر حضور یکدیگر بازیکنانی بهتر شده‌ایم. هر سال سعی می‌کنیم بهترین دستاوردها را برای تیم‌های خود به ارمغان بیاوریم و برای من حرف‌هایی که بیرون زده می‌شود، خیلی اهمیت ندارد. رونالدو پدیده و بازیکنی با کیفیت بالاست. تمام دنیا هم این را می‌دانند و به همین خاطر است که کریس یکی از بهترین فوتبالیست‌‌های جهان است.

فوق‌ستاره آژانتینی آبی‌واناری‌ها با ابراز امیدواری نسبت به فصل آینده اظهار داشت: فصل پیش‌رو بهتر از فصل گذشته خواهد شد و ما برای رسیدن به دستاوردها و عناوین قهرمانی بیشتر، برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا و برای قهرمانی در لالیگا بازی خواهیم کرد. این فصل این اتفاق نیفتاد. سعی کردیم، اما به اهداف‌مان نرسیدیم و در نهایت تنها با کسب جام حذفی به کارمان در فصل اخیر پایان دادیم. امیدوارم فصل 18-2017 برای ما فصل بهتری از حیث کسب جام باشد.

وی در مورد آینده حرفه‌ای‌‌اش خاطرنشان کرد: من تنها به امروزم که در بارسلونا هستم، نگاه می‌کنم. تلاش خواهیم کرد تا به عناوین قهرمانی بیشتری برسیم چون در فوتبال نمی‌دانید در سالی که در پیش دارید چه اتفاقی قرار است، بیفتد. بنابراین آرامشم را حفظ می‌کنم و گام به گام پیش می‌روم. همیشه خواسته‌ام در بارسلونا بمانم و این آرزوی همیشگی‌ام است. پیش از این هم گفته‌ام که می‌خواهم در بارسا به فوتبالم پایان بدهم و خواهیم دید که آیا اینطور خواهد شد یا خیر!

602

کد خبر: 785334

وب گردی

وب گردی