سرمربی تیم والیبال بلژیک: حوادث تروریستی دردناک و ناراحت کننده است

سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک گفت: اتفاقات ترویستی اخیر در بسیاری از کشورها دردناک و شوک کننده است و امیدوارم میادین ورزشی از اینگونه حوادث دور باشد.

به گزارش ایسکانیوز، ویتال هینن سرمربی تیم ملی والیبال بلژیک روز پنج شنبه در نشست خبری پیش از آغاز هفته دوم لیگ جهانی در تهران، گفت: پیش از این در سال 2013 در ایران بازی کرده ایم و به شدت از جو ورزشگاه تهران هیجان زده شدیم این دفعه که قرار بود به ایران بیاییم به بازیکنان همه موارد را گفته ام که در چه میدان سختی بازی خواهید کرد.
وی تاکید کرد: بی صبرانه منتظر بازی با ایران هستیم زیرا دیدار جالب و خاصی در پیش روی ما است. بازی سال 2013 لیگ جهانی برابر ایران تجربه خوبی بود و از تجارب آن در این مسابقه استفاده خواهیم کرد.
سرمربی تیم والیبال بل‍ژیک درخصوص اتفاقات تروریستی تهران که روز گذشته در مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) صورت گرفت، گفت: اتفاقات ترویستی اخیر در بسیاری از کشورها از جمله ایران دردناک و شوک کننده است و امیدوارم میادین ورزشی از اینگونه حوادث دور باشد.
وی که قبلا هدایت تیم ملی آلمان را بر عهده داشته است، در پاسخ به این سئوال که چه اتفاقی برای آلمان افتاده که والیبالش در سطح جهان افت کرده است، گفت: سئوال خوبی است اما من الان سرمربی بلژیک هستم و پاسخ به این سئوال را به سرمربی فعلی آلمان محول می کنم. برایم سخت بود از تیم آلمان جدا شوم اما برای این تیم آرزوی موفقیت می کنم.
هینن درباره بازی با ایران گفت: باید اعتقاد و باور من برای پیروزی بر تیم های حریف باشد. ایران در خانه خود هواداران بسیار خوبی دارد و قطعا بازی برابر این تیم دشوار خواهد بود.
هفته دوم لیگ جهانی والیبال از فردا در ورزشگاه آزادی تهران با حضور تیم های ایران، آرژانتین، بلژیک و صربستان برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 785370

وب گردی

وب گردی