دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی تهران در تایلند گشوده شد

دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی روز جمعه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک پایتخت تایلند گشوده شد.

به گزارش ایسکانیوز دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی به حرم امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی روز جمعه در سفارت جمهوری اسلامی ایران در بانکوک پایتخت تایلند گشوده شد.

در نخستین ساعات صبح امروز جمعه تعدادی از مقامات دولتی تایلند، سفرا و دیپلمات‌های مقیم از جمله سفیر واتیکان با حضور در محل سفارت کشورمان ضمن محکوم کردن حملات تروریستی تهران، با دولت و مردم کشورمان ابراز همدردی کردند.

خانم 'رنو تونکاچیوانگون' معاون مدیر کل امور سیاسی نخست وزیر تایلند نیز به نمایندگی از 'پرایوت چان اوچا' نخست وزیر این کشور با حضور در سفارت کشورمان در بانکوک از جانب دولت و مردم تایلند مراتب تاسف خود از حادثه تروریستی تهران را ابراز و با دولت، مردم و بازماندگان این دو حمله تروریستی ابراز همدردی کرد.

مقام تایلندی در گفت: وگو با 'محسن محمدی' سفیر ایران در بانکوک با بیان عذرخواهی از عدم حضور نخست وزیر تایلند جهت امضای دفتر یادبود به دلیل مشغله کاری و برنامه‌های از پیش تعیین شده، مراتب تاسف و همدردی نخست وزیر تایلند را اعلام کرد.

دفتر یادبود شهدای حملات تروریستی حرم مطهر امام خمینی (ره) و مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه نیز در سفارت کشورمان در بانکوک برقرار گشوده خواهد بود.

در دو حمله تروریستی جداگانه روز چهارشنبه، ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی و حرم امام خمینی (ره) هدف تیراندازی پنج تن از مهاجمان انتحاری مسلح قرار گرفت که در نتیجه آن، ۱۷ نفر شهید و ده‌ها تن مجروح شدند.

کد خبر: 785520

وب گردی

وب گردی