طراحی  بی ام و X2 منتشر شد

خانواده شاسی بلندهای Xبی ام و در سال 20188 با معرفی نسل جدیدX3 و افزودن دو مدل نوین X2 و X7 توسعه  خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز، X2 کانسپت در نمایشگاه خودروی پاریس 20166 به نمایش درآمد و اخیرا یک طراحی ذهنی دیجیتال بر اساس آن برای جدیدترین کراس اوور بی ام و منتشر شده است.

چنان چه نام این خودرو نشان می دهد، X2 در جایگاهی بین X1 و X3 قرار خواهد گرفت. با توجه به روند نام گذاری این خودروساز، انتظار می رود X2 نسخه ای اسپرت تر از X1 باشد همان طور که رابطه بین X4 با X3 و X6 با X5 است. نمونه اولیه X2 جدید هم چنین در حال تست در نوربورگرینگ نیز دیده شده است.

نسخه مخصوص تولید X2 تمام عناصر طراحی X2 کانسپت را حفظ خواهد کرد. بنابراین می توان انتظار داشت خط سقف شیب دار مشابه X4 و X6 نیز برای آن تعبیه شود. چنان چه در این تصویر دیده می شود، X2 سبک طراحی جدیدی را برای بی ام و به همراه خواهد داشت که در تمام مدل های آینده این برند دیده خواهد شد. جلوپنجره دو بخشی این خودرو قابل توجه تر بوده و چراغ های جلوی باریک آن بخشی از ظاهر جدید خانواده بی ام و هستند که طرح روشنایی جدیدی را به همراه خواهد داشت.

این خودرو بر اساس پلتفرم UKL مشابه X1 جدید ساخته می شود. این پلتفرم جدید ساختار موتور متقاطع دارد که برای X1 مناسب است. در حالی که X2 نسخه ای اسپرت تر است به ساختار چهار چرخ فعال نیاز خواهد داشت که در این پلتفرم قابل انطباق است. از گزینه های نیرومحرکه این خودرو می توان به 2.0 لیتری بنزینی و دیزلی با گیربکس دستی یا اتوماتیک شش سرعته اشاره کرد. نسخه عملکرد بالای M از این خودرو نیز در دست ساخت است تا زمانی که X2 M عرضه شود.

زمانی که X2 سال آینده عرضه شود با مدل هایی همچون آئودی Q3، اینفینیتی QX30، رنج روور اووک، مرسدس بنز GLC و ولوو XC60 رقابت خواهد کرد.

401

کد خبر: 785595

وب گردی

وب گردی