آمریکا سردمدار تروریسم جهان است/ایرانیان اولین قربانیان ترور

فلاحت پیشه با اشاره به بیانات اخیرمقام معظم رهبری در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب گفت: قطعا جوانان ما نسلی هستند که آن زمان را به یاد نمی آورند و ما باید تاریخ انقلاب را به نسل جدید یادآوری کنیم.

حشمت الله فلاحت پیشه عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در چهاردهم خرداد ماه سالروز رحلت امام خمینی (ره) عنوان کرد: ایشان اشاره کردند به دهه 60 و عنوان داشتند که این دهه، دهه مظلومیت ملت ایران بود و هنوز مقوله ای بنام تروریسم شکل نگرفته بود،که ایرانیان اولین آمار قربانیان ترور بودند.

وی افزود: شهدای ترور ما حدود 17 هزار نفر بودند که در دهه 60 ترور شدند و تنها گناهشان این بود که از آرمانهای انقلاب، امنیت ملی کشور و مرزها دفاع می کردند به نحوی که اگر حتی کسی مسجد هم می رفت مورد عملیات ترور واقع می شد.

نماینده مردم اسلام آباد غرب در مجلس در ادامه اذعان کرد: نوع نگاهی که رهبری دارند بر این زمینه استوار است که باید تمام تاریخ موشکافانه به نسل جدید منتقل شود تا نسل جدید بداند که آمریکا سردمدار تروریسم جهان است و بسیاری از گروههای تروریستی زاییده تفکرات غربی است تا نگذارد منافع خود به خطر بیافتد.

فلاحت پیشه در ادامه افزود: کشورهایی که مثل آمریکا در همه مقاطع سعی می کردند تا منافع خود و حامیان خود مانند صدام را اولویت قرار دهند چرا که سود خود را دربقای خود را نابودی جوامع مظلوم و کشیدن شیره جان آنها می دانستند.

وی در پایان تاکید کرد: این تاریخ مورد فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی را نباید به هر اسمی و درهر مسئله ای تحریفش کنیم و باید تاریخ انقلاب را به نسل جدید به تفسیری موشکافانه یادآوری کنیم.

301

کد خبر: 785701

وب گردی

وب گردی