ممنوعیت فروش مشروبات الکلی در ۵۰۰ متری ورزشگاه‌های جام کنفدراسیون‌ها

حمل و فروش مشروبات الکلی در فاصله ۵۰۰ متری ورزشگاه‌های جام کنفدراسیون‌های ۲۰۱۷ روسیه ممنوع اعلام شد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت کمیته سازماندهی جام‌جهانی 2018 روسیه، در مدت زمان برگزاری جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه فروش و حمل مشروبات الکلی در فاصله 500 متری ورزشگاه‌ها ممنوع است و با متخلفان طبق فرمان امنیتی که توسط دولت روسیه ابلاغ شده است برخورد می‌شود. این محدودیت در روزهای 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی اعمال می‌شود.

خبر دیگر از جام کنفدراسیون‌های 2017 روسیه حاکی از آن است که 11 تیرماه همزمان با بازی فینال این رقابت‌ها در شهر سن‌ پترزبورگ جشنواره بزرگی برگزار خواهد شد. هواداران فوتبال می‌توانند با حضور در جنوب شهر سن پترزبورگ ضمن شرکت در این جشنواره مهیج که شامل بخش‌های مختلف سرگرمی و رقابتی خواهد بود بازی فینال جام کنفدراسیون‌ها را از صفحه اکران بسیار بزرگی به نظاره بنشینند.

جام کنفدراسیون‌ها 27 خرداد تا 11 تیر ماه سال جاری به میزبانی روسیه در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد. در گروه A تیم‌های ملی روسیه، پرتغال، نیوزیلند و مکزیک حضور دارند. تیم‌های ملی گروه B را نیز شیلی، کامرون، آلمان و استرالیا تشکیل می‌دهند.

602

کد خبر: 785897

وب گردی

وب گردی