اعلام جزئیات تازه محصول جدید TVR

TVR، شرکت بریتانیایی تولید کننده ابرخودروهای قدرتمند، هشتم سپتامبر به همراه محصول جدیدش به بازار باز خواهد گشت ولی تا آن زمان اطلاعات و جزئیات جدیدی را درباره محصول تازه اش در اختیار علاقمندان قرار خواهد داد.

به گزارش ایسکانیوز، برند خودروهای اسپرتTVR به کمک محصول کاملا جدیدش در آستانه احیا قرار گرفته است. این شرکت رسما هشتم سپتامبر را به عنوان زمان رسمی رونمایی این خودرو معرفی کرده و هم زمان تیزرهای جدیدی از آن که قسمت هایی مثل رنگ مشکی بدنه، چرخ های جلو و اگزوز عقب را نشان می دهند را منتشر کرده است. همچنین TVR اعلام کرده که 500 دستگاه اول این محصول تحت نسخه Launch Edition بوده و دارای قیمتی 900 هزار پوندی خواهند بود.

خودروی جدید TVR اسپرت با همکاری موسسه طراحی Gorden Murray ساخته شده و گفته می شود که دارای عملکرد بالایی است. با توجه به ثبت نام تجاری Griffith توسط این شرکت در سال گذشته گمان می رود که این محصول نیز تحت همین نام عرضه گردد. البته درسال 20022 نیز این نام برای تولید در نظر گرفته شده بود که بعدها از فهرست تولید شرکت خط خورد.

گفته می شود که ابرخودروی فوق دارای یک موتور 5.0 لیتری V8 به توان 480 اسب بخار است و وزن آن به 1200 کیلوگرم می رسد. این خودرو می تواند ظرف مدت 4 ثانیه سرعتش را از صفر به صد کیلومتر بر ساعت رسانده و بیشینه سرعتی معادل 322 کیلومتر بر ساعت داشته باشد.

401

کد خبر: 785944

وب گردی

وب گردی