انقلابی گری یعنی طی کردن راه های میان بر برای رسیدن به اهداف انقلابی/فرمایشات رهبر انقلاب پاسخ به کسانی است که تلاش کردند برخی را تبرئه کنند

مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی گفت: مفهوم انقلابی گری در دوران بعد از تثبیت انقلاب اسلامی بی برنامه عمل کردن یا دور بودن از محاسبات صحیح، عقلانیت، دقت و تدبیر نیست، بلکه راه های میان بری است که باید جامعه و نیروهای انقلاب برای رسیدن به اهدافشان طی کنند.

حمیدرضا ترقی مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی در رابطه با فرمایشات مقام معظم رهبری درخصوص انقلابی گری در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز، بیان کرد: فرمایشات ایشان مربوط به امسال نیست، سال گذشته در حرم حضرت امام (ره) راجع به نگاه حضرت امام به انقلابی گری مطالب مهمی را فرمودند و تاکیدشان بر این است که تا وقتی انقلاب اسلامی به اهداف و آرمان های خود نرسیده ما نباید روحیه انقلابی گری را در جامعه تضعیف کنیم.

وی تصریح کرد: جامعه ای که به آرمان های خود در قله اهدافش می خواهد برسد باید با همان روحیه ای که از ابتدا انقلاب مبارزه کرده و در راه آن فداکاری و ایثارگری داشته است راه را ادامه دهد تا به قله اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی که ایجاد شده است بتواند یک جامعه نمونه اسلامی و رسیدن به تمدن نوین اسلامی برسد.

ترقی تاکید کرد: روحیه انقلابی گری حفظ همان خصوصیات، ویژگی ها و شاخصه های انقلاب کنندگانی است که با دقت، مراقبت، عقلانیت، اندیشه و برنامه ریزی در کنار حضرت امام ضمیمه سقوط و براندازی رژیم ستم شاهی را فراهم کردند.

مسئول امور بین الملل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: در تمام دوران انقلاب و مبارزه حرکت حضرت امام، طرفداران و پیروان ایشان را مبتنی بر عقلانیت، برنامه ریزی، دوراندیشی، حسابگری و محاسبات صحیح در فعالیت و مبارزه و همراه با شهامت، شجاعت، فداکاری، ایثارگری و حرکت جهادی می بینید که طبیعتا همان ویژگی ها در تداوم انقلاب مورد توجه قرار بگیرد.

انقلابی گری بی برنامه عمل کردن یا دور بودن از محاسبات صحیح، عقلانیت، دقت و تدبیر نیست

ترقی ادامه داد: مفهوم انقلابی گری در دوران بعد از تثبیت انقلاب اسلامی بی برنامه عمل کردن یا دور بودن از محاسبات صحیح، عقلانیت، دقت و تدبیر نیست، بلکه راه های میان بری است که باید جامعه و نیروهای انقلاب برای رسیدن به اهدافشان طی کنند و از بروکراسی، ترس و فقدان ریسک در رسیدن به اهداف خودشان را دور کنند.

فرمایشات مقام معظم رهبری درباره دهه 60 پاسخ به کسانی است که طی دوران انتخابات تلاش کردند برخی را تبرئه کنند

ترقی افزود: فرمایشات مقام معظم رهبری در روز 14 خرداد ماه پاسخ به کسانی است که طی دوران انتخابات تلاش کردند برخی را تبرئه کنند. این افراد منافقین و کسانی بودند که به کشور خیانت کرده و مسبب حمله مرصاد به ایران بعد از پذیرش قطعنامه بودند و همچنین 17 هزار نفر از جوانان بی گناه کشور را به شهادت رسانده بودند.

وی در پایان تاکید کرد: بیانات رهبر معظم انقلاب در پاسخ به افرادی بود که قصد داشتند جای جلاد، منافق، خونخوار و تروریست را در دهه 60 با خون بسیاری از شهدای ما در جنگ تحمیلی عوض کنند و این پاسخ- پاسخ کوبنده به سخنان برخی افراد در انتخابات بود.

خبرنگار: راضیه فراهانی/ تاییدکننده: سرلک

کد خبر: 785955

وب گردی

وب گردی