قرار گرفتن مجله دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرمجلسی در لیست 5 مجله دارای Index در حوزه مهندسی برق

عضو هیات علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی گفت: مجله مهندسی برق دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی جزو 5 مجله دارای Index در کشور است.

به گزارش ایسکانیوز، محسن عشوریان عضو هیات علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی و سردبیر مجله مهندسی برق این واحد گفت: مجله "Majlesi Journal Of Electrical Engineering" اولین مجله است که در زمینه مهندسی برق در سال 86 مجوز چاپ گرفته است.

عضو هیات علمی دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد شهر مجلسی با بیان اینکه این مجله 10 سال متوالی به چاپ رسیده است، گفت: سال 94 درخواستIndex در پایگاه اسکوپوس را ارائه دادیم که سال گذشته این مجله در پایگاه اسکوپوس index شد.

وی با بیان اینکه در ایران 25 مجله مهندسی برق منتشر می شود که تنها 5 عدد از آنها دارای index هستند، افزود: مجله "Majlesi Journal Of Electrical Engineering" جزو 5 مجله برتر مهندسی برق دارای index است که در ایران تولید می شود.

عشوریان با اشاره به اینکه یکی از شاخص های این مجله تنوع جغرافیایی در هیات تحریریه است، گفت: این مجله با همکاری 15 نفر در حوزه های اجرایی و هیات تحریریه متشکل از اساتید و فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه های دیگر منتشر شده است.

200

کد خبر: 786035

وب گردی

وب گردی