نگاهی به شرایط آبی های پایتخت در نقل و انتقالات

یک مک درموت دستیار پیشین کی‌روش با استقلال به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نکرده است.

به گزارش ایسکانیوز، تمرینات تیم فوتبال استقلال از روز شنبه 27 خرداد ماه آغاز می شود تا آبی ها رسما برای شروع لیگ استارت بزنند. آبی ها اما در فاصله ی یک هفته تا شروع لیگ برتر پروژه ها و پرونده های ناتمامی دارند و تنها یک هفته مهلت دارند تا برای شروع منظم تمرینات در حضور تمامی ستاره های خود، اقدام کنند. روز شنبه چک بزیکنان استقلال وصول شد و حالا آبی ها در مذاکرات خود با بازیکنان قدیمی و جدید با اعتماد به نفس بیشتری ظاهر می شوند.

تمدید ستاره ها در اولویت

ستاره های استقلال اولویت اصلی منصوریان برای تمدید قرارداد هستند و مدیران این تیم در هفته ی پیش رو برای تمدید قرارداد با این بازیکنان رسما وارد مذاکره می شوند. کاوه رضایی، امید ابراهیمی، رابسون، نورافکن، غفوری، حسینی و غیره بازیکنانی هستند که باید ابتدا قرارداد خود را تمدید کنند و پس از آن به تمرین استقلالی ها اضافه می شوند. حضور این بازیکنان در اولین تمرین آبی ها خواسته ی اصلی منصوریان است و او علاقه دارد تا تمرینات خود را با بازیکنان فصل گذشته شروع کند.

زمان جذب اهداف نقل و انتقالاتی

روز دوشنبه اردوی تیم ملی به پایان می رسد و استقلالی ها برای جذب بازیکنانی مانند منتظری و رضاییان رسما وارد مذاکره خواهند شد تا بمب های نقل و انتقالاتی برای هواداران این تیم منفجر شود. از سوی دیگر استقلالی ها باید مذاکرات خود با بیت سعید، مصلح، شجاعیان و غیره را در روزهای آینده نهایی کنند تا هر چه سریعتر بازیکنان جدید نیز جذب این تیم شوند و کار خود با استقلال را آغاز کنند.

کادرفنی استقلال در انتظار مرد ایرلندی

میک مک درموت دستیار پیشین کی‌روش با استقلال به توافق رسیده اما هنوز قراردادی امضا نکرده است. منصوریان صراحتا اعلام کرده که او به عنوان بدنساز و تمرین دهنده در کنار استقلال حضور دارد اما احتمالا دیرتر از سایر اعضای کادرفنی به دستیاران منصوریان اضافه شود. خرمگاه در لیگ هفدهم دستیار اول منصوریان است و چینی و مصطفوی نیز به عنوان دیگر دستیاران او در کادرفنی آبی ها حضور دارند. حمید بابازاده مربی دروازه بان های استقلال خواهد بود و بهتاش فریبا نیز مانند فصل گذشته مدیرفنی استقلال است.

تمدید قرارداد با نزدیک به 10 بازیکن حال حاضر در کنار جذب 5 بازیکن مورد نظر منصوریان در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر باعث می شود تا هواداران استقلال هفته ی پر هیجان و جذابی را پیش رو داشته باشند؛ هفته ای که می تواند اعتباری دوباره به منصوریان و افتخاری برای لیگ هفدهم ببخشد.

602

کد خبر: 786068

وب گردی

وب گردی