کاهش دما در استان های ساحلی دریای خزر/آسمان پایتخت صاف است

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی به تشریح وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده پرداخت.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به وضعیت جوی کشور طی 3 روز آینده گفت: بر اساس پیش بینی های صورت گرفته سازمان هواشناسی آسمان بیشتر نقاط کشور صاف و آفتابی است.

وی ادامه داد: در بعدازظهر امروز رشد ابر و وزش باد در استان های خراسان شمالی، نیمه شمالی خراسان رضوی، ارتفاعات گلستان و سمنان پیش بینی می شود. برخی مناطق استان های اردبیل و خراسان رضوی، مناطق شمالی آذربایجان غربی و شرقی و برخی مناطق سیستان و بلوچستان طی بعدازظهر دوشنبه و سه شنبه شاهد وزش باد خواهند بود همچنین در برخی نقاط احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: براساس بررسی های صورت گرفته نقشه های هواشناسی پیش بینی می شود در عصر دوشنبه و سه شنبه استان های ساحلی دریای خزر با افزایش ابر،کاهش دما، وزش باد و مواج شدن دریا روبرو شوند همچنین احتمال رگبار پراکنده باران در این مناطق وجود دارد.

وی با اشاره به بیشینه و کمینه دما طی 3 روز آینده در کشور اضافه کرد: شهر اهواز طی سه روز آینده با دمای 49،47 و 49 درجه گرم ترین شهر و شهرکرد نیز با دمای 12،12 و11 درجه خنک ترین شهر شناخته شده است.

وظیفه با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی تا چهارشنبه گفت: آسمان امروز تهران صاف در روز دوشنبه صاف و همراه گاهی وزش باد و در روز سه شنبه صاف خواهد بود و کمترین و بیشترین به ترتیب به 22 درجه و 38 درجه خواهد رسید.

701

کد خبر: 786104

وب گردی

وب گردی