امضای تفاهم نامه بین آموزش و پرورش و شورای عالی مناطق آزاد

تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و معاونت فرهنگی دبیرخانه شورای عالی مناطق آزاد امضا شد.

به گزارش گروه دانش و آموزش ایسکانیوز، این تفاهم‌نامه با حضور مهرزاد حمیدی، معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش و حجت الاسلام محمدعلی زم، معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، بر اساس سه محور «تربیت‌بدنی و ورزش مدارس»، «بهداشت و سلامت مدارس» و «پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان» امضا شد.

ارتقای کیفی و کمی مدارس مناطق آزاد، توسعه و تجهیز مدارس، مراکز آموزشی و پژوهشی در مناطق آزاد، توانمند سازی مدیران مدارس، معلمان تربیت بدنی و مراقبین سلامت در مناطق آزاد، ایجاد منطقه آموزشی و پرورشی الگو و نمونه در مناطق آزاد و توسعه مشارکت برای ایجاد زمینه خودکفایی مدارس و مراکز در مناطق آزاد درسه محور ذکر شده از اهداف این تفاهم نامه است.

مدیران کل دفاتر تربیت‌بدنی، سلامت و بهداشت، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی وزارت آموزش وپرورش، رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی و معاونین سلامت، بهداشت و تربیت‌بدنی ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان، گیلان، آذربایجان‌های غربی و شرقی در این مراسم حضور داشتند.

204

کد خبر: 786194

وب گردی

وب گردی