ایکاردی جای ایگواین را در ترکیب تیم ملی آرژانتین گرفت

مهاجم تیم فوتبال اینتر این شانس را دارد که بار دیگر برای تیم ملی کشورش به میدان برود.

به گزارش ایسکانیوز، مائورو ایکاردی مهاجم تیم فوتبال اینتر ظاهراً بعد از 4 سال دوری از تیم ملی آرژانتین، دوباره این فرصت را پیدا کرده است که برای آلبی‌سلسته به میدان برود. وی پس از نیمکت‌نشینی در بازی دوستانه مقابل برزیل حالا این فرصت را دارد که بار دیگر برای تیم ملی کشورش بازی کند.

به گزارش نشریه ناسیون آرژانتینی، خورخه سامپائولی، سرمربی جدید تیم ملی ملی آرژانتین تصمیم گرفته است ایکاردی را در ترکیب اصلی تیمش جانشین گونسالو ایگواین، مهاجم یوونتوس کند، کسی که در بازی دوستانه اخیر آلبی‌سلسته برابر تیم ملی برزیل در ملبورن استرالیا عملکرد ضعیفی داشت و در پایان نیمه اول تعویض شد.

با خروج ایگواین از ترکیب و اردوی تیم ملی آرژانتین برای آغاز تعطیلاتش، ایکاردی حالا فرصتی بی‌نظیر دارد تا در بازی دوستانه سه‌شنبه شب آلبی‌سلسته برابر سنگاپور به میدان برود. او اما در حال ریکاوری مصدومیتی عضلانی است و همین موضوع ممکن است شانسش را کم کند.

اولین و تنها بازی ایکاردی برای تیم ملی آرژانتین تا به امروز، ماه اکتبر سال 2013 زیر نظر آلخاندرو سابیا بود که تنها 7 دقیقه برابر اروگوئه در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 در میدان حضور داشت.

601

کد خبر: 786313

وب گردی

وب گردی