واحدهای خوزستان، سیستان و بلوچستان و اصفهان به مقابله با ریزگردها می آیند

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: امیدواریم که مالچ رسی با عنوان یکی از مالچ های خوب برای تثبیت شن های روان و مبارزه با ریزگردهاست جای خود را باز کند و با توجه به اینکه دانش فنی تولید شده ای که با اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است بتواند جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کند.

دکتر داود ثمری، مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز با اشاره به این نکته که دانشگاه آزاد در حوزه محیط زیست و مالچ پاشی به کشور خدمت رسانی می کند افزود: در این راستا با سازمان محیط زیست جلساتی در آینده خواهیم داشت که طبق تاکیدات ریاست دانشگاه، بحث پیگیری مالچ رسی که از قبل توسط واحد اصفهان تهیه شده بود پیگیری می شود.

ثمری افزود: به این ترتیب در آخرین توافق نامه ای که داشتیم مقرر شد که واحدهای بحرانی ما در خوزستان و سیستان و بلوچستان به صورت پایلوت از این مالچ رسی استفاده کنند و استان اصفهان نیز به صورت پایلوت میزان مساحت خود را در این استان افزایش دهد.

مدیرکل دفتر توسعه فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه آزاد اسلامی در ادامه بیان کرد: امیدواریم که مالچ رسی با عنوان یکی از مالچ های خوب برای تثبیت شن های روان و مبارزه با ریزگردهاست جای خود را باز کند و با توجه به اینکه دانش فنی تولید شده ای که با اعتبارات دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده است بتواند جایگاه خود را در بازار فروش پیدا کند.

وی افزود: طبق فرمایشات دکتر ولایتی رئیس هیات موسس و رییس هیات امنای دانشگاه آزاد و تاکیدات دکتر نوریان سرپرست دانشگاه امیدواریم که بتوانیم ارتباط نزدیکتری را با صنعت داشته باشیم و این حلقه مفقوده که بحث ارتباط دانشگاه ها با صنعت است را پس از شناسایی تقویت کنیم.

200/202

کد خبر: 786317

وب گردی

وب گردی