فرمان "آتش به اختیار" رهبری نشان دهنده رضایت ایشان از دیدار امسال با دانشجویان بود

نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تاکید بر اینکه رضایت رهبر معظم انقلاب از دیدار با دانشجویان بیش از سال های گذشته بود اظهار کرد: به گفته مقام معظم رهبری« صحبت های امسال دانشجویان بسیار دقیق و سنجیده بود و نسبت به سال های گذشته رشد چشم گیری داشت».

طبق سنت همه ساله مراسم دیدار صمیمی جمعی از دانشجویان و اعضای تشکل‌های دانشجویی با رهبر معظم انقلاب برگزار شد و در این دیدار اعضای تشکل‌های دانشجویی مواردی را مطرح کردند. در این خصوص با نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت و گو کردیم که در ادامه می خوانید.

مریم عصار زاده در خصوص دیدار خود با مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان به ایسکانیوز گفت: شاید مهمترین لحظه زندگی برای عاشقان ولایت دیدار با مقام معظم رهبری باشد که بنده افتخار این حضور را به عنوان سخنران در این مراسم داشتم.

وی ادامه داد: این دیدارها معمولا سرشار از شوق و اشتیاق جوانانی است که عاشق ولایت و عاشق رهبری هستند و البته نگاه مقام مظم رهبری نیز در این گونه گردهمایی ها مهربان تر از سایر اوقات بوده که همین امر نیز تقویت کننده شور و هیجان جوانان دانشجوی این سرزمین است.

نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی حس حضور بی واسطه به عنوان سخنران را در این مراسم وصف نشدنی دانست و عنوان کرد: حسی که در دیدار با رهبر معظم انقلاب داشتم همانند حسی است که فرد با آرامشی بسیار در خانه پدری خود دارد و البته بعد از خروج و خداحافظی سرشار از دلتنگی می شود.

وی از رضایتمندی امسال مقام معظم رهبری در جمع دانشجویان سخن گفت و تصریح کرد: ایشان در مراسم امسال راضی تر از سال های گذشته بودند به نحوی که در سخنان خود فرمودند:«صحبت های امسال دانشجویان بسیار دقیق و سنجیده بود و نسبت به سال های گذشته رشد چشم گیری داشت»

عصار زاده یادآور شد: یکی از نکات قابل توجه در این دیدار این بود که مقام معظم رهبری با کلماتی همچون احسنت سخنان دانشجویان را تایید کردند و آن را با فرمان آتش به اختیاری که فرمودند، نشان دادند.

وی با بیان اینکه سخنان امسال دانشجویان نیز همانند سنوات گذشته بادلسوزی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی بود اضافه کرد: سخنان دانشجویان گاه تیز و برنده بود اما با این وجود رهبر انقلاب مستقیم و واضح به ما توصیه کردند که این روحیه انتقادی خود را حفظ کرده و آرمان خواه باشیم.

وی ادامه داد: ایشان ضمن ابراز خرسندی از انتقاد جوانان فرمودند: «من از روحیه نقد کننده شما استقبال می کنم حتی اگر با بخشی از سخنان شما مخالف باشم »

نماینده تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: خدا را شاکرم که افتخار حضور در برابر مقام معظم رهبری را به من عطا فرمود و امیدوارم که بتوانم به بهترین نحو از آن استفاده کرده و راه جدیدی را برای تشکل های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی باز کنم.

200/202

کد خبر: 786343

وب گردی

وب گردی