نادری : دشمنان می خواهند وحدت میان شیعه و سنی را خدشه دار کنند/ تفکر داعشی، تکفیری،در جهان اسلام پروژه آمریکا است

نماینده مردم پاوه و اورامانات با بیان اینکه داعشی یک تفکر تکفیری است که ورای سرزمین ها فعالیت داردگفت: ترویج تفکر داعشی، تکفیری،در جهان اسلام پروژه آمریکا است و هدف آن این است تا چهره‌ای خشن از اسلام را به دنیا نشان دهند.

شهاب نادری نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و دبیر فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی ایسکانیوز ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی اخیر در ساختمان اداری خانه ملت و حرم مطهر امام راحل گفت: اقدامات کور تعدادی تروریست و نفوذ آنها به ساختمان اداری در مجلس، با پاسخ تند نیروهای امنیتی روبرو شده و این مزدوران به سزای اعمال خود رسیدند و خوشبختانه با تلاش مجاهدانه نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی این اقدام در ابعاد بزرگتر مغفول ماند.

وی در ادامه ضمن ابراز تاسف عروج تعدادی از هموطنان عزیز که در این حادثه تروریستی به شهادت رسیدند را تسلیت و تبریک گفت.

نماینده مردم پاوه و اورامانات در مجلس با تاکید بر اینکه تروریست ها سرزمین ندارند و نباید آنها را به هیچ قوم و نژادی نسبت داد بیان کرد: نباید این افراد را که بی هیچ دینی و آیینی ادعای مسلمان بودن دارند را مسلمان دانست ضمن آنکه نباید این افراد را به مردم ایران نسبت داد.

وی افزود: داعشی یک تفکر تکفیری است که ورای سرزمین ها فعالیت دارد ضمن آنکه باید تاکید کرد که ترویج تفکر داعشی، تکفیری،در جهان اسلام پروژه آمریکا است تا چهره‌ای خشن از اسلام به دنیا نشان دهند.

نادری در ادامه به وفاق و وحدت میان شیعه و سنی در ایران اشاره کرد و افزود: دشمنان می‌خواهند اطراف ما را ناامن کنند و در صدد هستند تا وحدت میان شیعه و سنی را خدشه دار کنند ضمن آنکه ما باید در داخل کشور و زیر لوای جمهوری اسلامی ایران با وحدت در کنار هم در مقابل تهدیدات بیگانگان به خصوص تفکر داعشی بایستیم و با قدرت از امنیت کشورمان دفاع کنیم.

وی در پایان تصریح کرد: ملت مسلمان ایران باید هوشیار باشد و نباید اجازه دهد تا این‌گونه حوادث دردناک موجب ایجاد شکاف و اختلاف در جامعه شود.

301

کد خبر: 786373

وب گردی

وب گردی