طراحی شاسی بلندی جدید از آلفا رومئو منتشر شد

به تازگی یک طراحی ذهنی دیجیتال از آلفا رومئو Castello منتشر شده که یکی از دو شاسی بلندی است که گفته می شود در دست ساخت هستند.

به گزارش ایسکانیوز، در حالی که انتظار می رود شاسی بلند دیگر این خودروساز یک شاسی بلند پایه از دیگر مدل های آلفا رومئو باشد، Castello در صدر جدیدترین محصولات این خودروساز در کلاس شاسی بلند یعنی استلویو قرار می گیرد.

شایعه شده که آلفا رومئو به طور جدی روی ساخت این دو شاسی بلند کار می کند که گمان می رود در سال 2020 به تولید برسند. هر دوی این شاسی بلندها بر اساس پلتفرم Giorgio این برند ساخته می شوند که انتظار می رود در تمام مدل های جدید آلفا رومئو نیز به کار روند.

آلفا رومئو Castello می تواند به موتور 2.9 لیتری V6 بای توربوی بنزینی با قدرت 510 اسب بخار مجهز شود که اکنون در نسخه ممتاز استلویو ارائه می شود. می توان انتظار داشت Castello سایزی مشابه بی ام و X5 داشته و طراحی آن الهام گرفته از جیولیا و استلویو باشد.

اگرچه برنامه محصول آلفا رومئو که در سپتامبر 2016 اعلام شد نشان می دهد که سدانی بزرگ قبل از این دو شاسی بلند وارد بازار خواهد شد اما تصور می شود این شاسی بلند اول معرفی خواهد شد. دلیل تمایل تمام خودروسازان به شاسی بلندها تقاضای بالا برای این مدل خودروها است.

401

کد خبر: 786377

وب گردی

وب گردی