پورشه از قدرتمندترین 911 خود رونمایی کرد

پورشه 911 توربو S Exlusive Series جدید قدرتمندترین و منحصر به فردترین 911 توربو S تاکنون است.

به گزارش ایسکانیوز، این مدل Exlusive Series که تنها 500 دستگاه از آن تولید خواهد شد دارای توان بیش تر و در حدود 607 اسب بخار است. 911 توربو S Exlusive Series به صورت دست ساز و توسط متخصصان پورشه Exclusive Manufaktur ساخته خواهد شد.

این تیم متخصص که قبلا Porsche Exclusive نامیده می شد در سفارشی سازی بر أساس تقاضای مشتری تخصص دارد و مسئول مدل های لیمیتد ادیشن نیز هست. شاید رویکرد مخصوصی که در 911 توربو S Exlusive Series اعمال شده با سلیقه همه جور نباشد چرا که بدنه آن با رنگ زرد متالیک طلایی مخصوص با نوارهای فیبر کربنی روی سقف و کاپوت و رکاب های کناری فیبر کربنی متمایز شده است.

رینگ های آلیاژی 20 اینچی تازه طراحی شده با قفل مرکزی نیز با تکنولوژی لیزری خود دارای تزئینات زرد رنگ هستند. در قسمت پشت این خودرو نیز باله باریکی از بسته ارتقایی مخصوص Turbo Aerokit تعبیه شده در حالی که یک باد شکن فیبر کربنی و لوله اگزوز دوگانه استیل به رنگ مشکی دیده می شوند. این خودرو علاوه بر رنگ بدنه زرد با طیفی از رنگ های بدنه دیگر نیز ارائه می شود.

در کابین این خودرو صندلی های قابل تنظیم در 18 جهت با روکش چرم مشبک و دوخت زرد رنگ متضاد تعبیه شده است. خط سقف این خودرو از آلکانترا و دو نوار زرد طلایی تشکیل شده است. تودوزی درهای این خودرو دارای حروف کنده کاری شده Exclusive Series کربنی هستند. علاوه بر مجموعه ای از نمادهای Exclusive Edition در تمام بخش های این خودرو، یک پلاک داخلی با شماره خودرو نیز به منظور افزایش انحصار در این خودرو تعبیه شده است.

نیروی این خودرو از موتور 3.8 لیتری شش سیلندر بای توربو تامین می شود. با بسته ارتقایی قدرت مخصوص در این خودرو قدرت آن 26 اسب بخار افزایش می یابد در حالی که گشتاور آن اکنون 750 نیوتون متر است. پورشه ادعا می کند شتاب صفر تا صد این خودرو 2.9 ثانیه و بیشینه سرعت آن 330 کیلومتر بر ساعت است.

401

کد خبر: 786383

وب گردی

وب گردی