معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش:به دنبال گسترش همکاری‌های آموزش و پرورش و کانون هستیم

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش آمادگی این معاونت را برای گسترش طرح کانون‌مدرسه و همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اعلام کرد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نشست مشترک با مدیرعامل و معاونان کانون تاکید کرد: کانون به‌ واسطه اصالت و نوآوری‌هایش در اولویت همکاری‌های ما قرار دارد و آماده‌ایم با برپایی نشست‌هایی از ظرفیت‌های این مجموعه در قالب طرح کانون مدرسه و عملیاتی کردن این طرح بیشتر بهره گیریم و بستری برای ارایه خدمات بهتر به دانش‌آموزان فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: اصالت کانون باعث شده است تا در تلاطم‌های روزگار آسیب کمتری ببیند و بتواند شاکله خود را حفظ کند به همین دلیل امروز این سازمان به نهادی قدرت‌مند در حوزه کودک و نوجوان تبدیل شده است.

حکیم‌زاده پس از تماشای فیلم معرفی کانون یادآور شد: کانون جایی است که کم‌تر کسی را پیدا می‌کنی که با آن بیگانه باشد، با دیدن این کلیپ تمام حرف‌هایی که زده شد حس خوبی به انسان می‌دهد و من به 30 سال قبل زمانی که خودم از کتاب‌ها و محصولات کانون استفاده می‌کردم بازگشتم و خاطرات خوب آن زمان برایم زنده شد.

در ادامه این نشست مدیرکل دفتر آموزش پیش دبستانی، مدیرکل آموزش و پرورش عشایری و دیگر مدیران و کارشناسان این حوزه به بیان نقطه‌نظرها، پیشنهادها و دیدگاه‌های خود در زمینه تعامل و همکاری بخش‌های مختلف کانون و معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش پرداختند.

502

کد خبر: 786447

وب گردی

وب گردی