پزشکیان : اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها در تمام کشور فاجعه به بار می‌آوردند

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی، گفت: اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها در تمام نقاط کشور فاجعه به بار می‌آوردند.

به گزارش ایسکانیوز، نادر قاضی پور در نشست علنی امروز دوشنبه 22 خردادماه مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به پزشکیان نایب رئیس مجلس یادآور شد: روز چهارشنبه 17 خرداد که حمله تروریستی به مجلس صورت گرفت شما به همراه نمایندگان فریاد مرگ بر آمریکا سر دادید اما برخی از رسانه ها شیطنت کرده و صحبت شما را به گونه ای دیگر عنوان کردند.

مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه افزود: روز چهارشنبه هفته گذشته آقای حاجی دلیگانی قصد داشت درباره معدن یورت صحبت کند.

نایب رئیس مجلس ادامه داد: آقای حاجی دلیگانی در صحبت‌های خود شروع به سر دادن شعار «مرگ بر آ‌مریکا» کرد که بنده گفتم این به معدن یورت چه ربطی دارد زیرا می‌خواستیم نگذاریم جلسه از حالت عادی خارج شود.

پزشکیان با بیان اینکه در روز چهارشنبه هفته گذشته نشست مجلس را با قدرت اداره کردیم، تصریح کرد: در آن روز در کنار ما داعشی‌ها با مسلسل، نارنجک و هر چیزی که به همراه داشتند فعالیت می‌کردند اما مجلس با قدرت ایستادگی کرد که نشان از ابهت و جسارت مجلس دارد.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای از سایت‌ها، رسانه‌ها که انسان برای آنها تاسف می‌خورد گفته‌اند من اعلام کردم که داعش چه ربطی به آمریکا دارد، البته آنها بحث دیگری هم مطرح کردند که بنده با مدافعان حرف مخالف هستم.

پزشکیان افزود: طبق آیات قرآن شیطان به کسی نازل می‌شود که دروغ،‌ تهمت و نفاق را در جامعه اشاعه می‌دهند و در چنین حالتی آنهایی آمریکایی هستند که این قبیل کارها را انجام می‌دهند.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه ما آماده شهادت هستیم و از شهادت نمی‌هراسیم، تصریح کرد: اگر مدافعان حرم نبودند داعشی‌ها در تمام نقاط کشور فاجعه به بار می‌آوردند. ما مدافعان حرم و پاسدارانی که از مجلس حفاظت کرده و اجازه ندادند تروریست‌ها وارد صحن شوند تشکر و قدردانی می‌کنیم.

خبرنگار: راضیه فراهانی

کد خبر: 786609

وب گردی

وب گردی