هلاکت 4 نفر از اشرار مسلح در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از هلاکت 4 نفر از اشرار مسلح در کوه های اطراف شهرستان رودان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار"عزیزاله ملکی"در گفت و گو با خبرنگاران بیان داشت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی و رصد اخبار موجود مبنی برتحرک اشرار مسلح در بخش های شرقی استان هرمزگان ،پیگیری موضوع به صورت ویژه دردستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرارگرفت.

وی افزود:در این راستا، با اجرای طرح های عملیاتی ،اطلاعاتی و شناسایی فنی وپیچیده و مراقبت دقیق تردد و تحرکات این افراد، عصر روز گذشته ماموران جان بر کف پلیس در کوه های اطراف شهرستان رودان با تیم 4 نفره از این اشرار مواجه و پس از درگیری مسلحانه، همه آنان را به هلاکت رساندند.

این مقام انتظامی تصریح کرد:دربازرسی از افراد کشته شده، تعداد 4 قبضه سلاح جنگی،112 عدد فشنگ جنگی، مقادیری مواد منفجره و پرچمی با آرم داعش کشف شد.

سردار ملکی اذعان داشت: دو نفراز اشرار به هلاکت رسیده اتباع بیگانه با کارت شناسایی خارجی بوده وهویت افراد دیگر در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی هرمزگان خاطر نشان کرد:ما این اطمینان را به هموطنان عزیز می دهیم که با هوشیاری کامل با هرنوع تحرکی که باعث ناامنی منطقه شود مقابله خواهیم کرد و از هموطنان هم درخواست داریم هرنوع موارد مشکوک را سریعا از طریق تلفن 110 دراختیار پلیس قراردهند.

701

کد خبر: 786611

وب گردی

وب گردی