معاون وزیر ورزش : دو هکتار به پیست اتومبیلرانی آزادی اضافه می‌شود

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برای نخستین بار از قهرمانان برتر سال 95 و پیشکسوتان خود در حضور معاونین وزیر ورزش و جوانان تجلیل کرد .

به گزارش ایسکانیوز، صیدانلو رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این مراسم گفت: خوشحالم که اهداف سه گانه هر کدامش در حال تحقق پیدا کردن است. پیشکسوتان در حقیقت صاحبان اصلی ورزش محسوب می‌شوند و خوشحالم که با رونمایی از کارت پیشکسوتان بخشی از آرزوهایم تحقق می یابد.
وی با اعلام اینکه رجوع به گذشته دردی را دوا نمی کند افزود : شاید در گذشته خیلی چیزها ایراد داشت و خیلی کارها انجام نشد، ولی ما هرگز نمی خواهیم از آینده جا بمانیم و تلاش در راه بهتر شدن داریم . از سال 2006 به بعد فدراسیون هیچ اعزامی نداشت ولی امسال در چند رویداد بین المللی حاضر خواهیم شد و سعی خواهیم کرد به تدریج در زمره ورزش های مدال آور قرار بگیریم.
صیدانلو در ادامه صحبت هایش گریزی هم به مشکلات سخت افزاری این ورزش زد و گفت : متاسفانه از نزدیک به 10 هزار پروژه ورزشی به بهره داری رسیده و نیمه تمام در کشور یک پروژه هم به این ورزش تعلق ندارد و این فدراسیون فاقد یک پیست بین المللی استاندارد است. امیدوارم با حضور سید علی آقازاده در معاونت توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش و جوانان و علاقمندی دکتر سلطانی فر به این ورزش در برنامه ریزی جدید ساخت پیست برای موتورسواری و اتومبیلرانی هم دیده شود . هر چند روسای هیات های استانی ما در این زمینه بیکار ننشسته اند و هم اکنون در استان هایی مثل فارس و گیلان زمین هایی برای ایجاد پیست در نظر گرفته شده و حتی در برخی جاها کلنگ احداث هم زده شد.
معاون وزیر ورزش : دو هکتار به پیست فعلی آزادی اضافه می شود
در ادامه این مراسم آقازاده معاون توسعه منابع مالی و انسانی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از برگزاری چنین مراسمی گفت: با موافقت وزیر ورزش دو هکتار زمین به پیست فعلی آزادی اضافه خواهد شد که کارهای اجرایی‌اش تا یکی دو ماه دیگر نهایی خواهد شد.

604

کد خبر: 786701

وب گردی

وب گردی