حاتمی:تراکتور بیش از همیشه به حمایت هوادارانش نیاز دارد/ از تمدید قراردادم خوشحال هستم

فرزاد حاتمی مهاجم گل زن باشگاه تراکتورسازی تبریز بالاخره قراردادش را با این تیم به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا برای نخستین بار شاگرد یحیی گل محمدی بشود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه تراکتورسازی فرزاد حاتمی گفت:پیش از این بارها اتفاق افتاده بود که آقا یحیی من را به تیم های خودش دعوت کند اما انگار قسمت نبود. بالاخره اینبار در تبریز قسمت شد که من شاگرد آقای گل محمدی باشم و از این اتفاق خیلی خوشحالم.


مهاجم باتجربه تراکتورسازی در خصوص تمدید قراردادش اظهار داشت:خوشحالم که یک سال دیگر می توانم در خدمت مردم شریف آذربایجان باشم. باید بگویم من انقدر مرام و معرفت دارم که تیم را در این شرایط تنها نگذارم. وقتی بزرگ تر ما آقا مهدی کیانی قبل از همه بچه ها برای تمدید قرارداد پیش قدم شد ما هم وظیفه داریم بیاییم و در این شرایط تیم را تنها نگذاریم.بدون تردید سایر بچه ها هم آنقدر معرفت دارند که میایند و قراردادشان را تمدید می کنند. انشالله در این فصل هم تیم خوبی خواهیم داشت.


حاتمی با اشاره به انتخاب یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی تراکتورسازی گفت:همه اهالی فوتبال یحیی را به خوبی می شناسند. او مربی خوش اخلاق و بسیار خوبی است که با جوان ها خیلی خوب کار می کند. انشالله امسال همه ما در کنار هم زیر نظر آقا یحیی و با کمک آقای آجورلو تیم قدرتمندی بسازیم و نتایج شایسته ای بگیریم. نتایجی که در شان مردم خوب آذربایجان باشد. تراکتورسازی در این فصل نماینده ایران در آسیاست و امیدوارم بهترین نتایج را در این رقابت ها کسب کنیم.


مهاجم تراکتورسازی همچنین در خصوص ترکیب این تیم در فصل جدید گفت:ما شاید مثل سایر تیم ها نتوانیم بازیکن جدید جذب کنیم اما از سوی دیگر بازیکنان خوب خودمان را حفظ کرده ایم و تیم قدرتمندی داریم. تعدادی از بازیکنان جوان هم به جمع تیم اضافه می شوند که اتفاق خوبی است. بالاخره نیروی جوانی باید به تیم تزریق شود و قطعا نتیجه خوبی خواهد داشت. بازیکنان جوان آینده تراکتورسازی را تضمین می کنند در حالی که می توانند کنار بازیکنان با تجربه تیم چیزهای زیادی بیاموزند و به تیم کمک کنند.در مجموع ما تیم خوبی داریم که ترکیبی از بازیکنان با تجربه و جوان است.


حاتمی در پایان گفت:حرف آخر من با هواداران است. بازیکن جوان بیش از هر چیز به اعتماد و حمایت این هوادار نیاز دارد. امسال تراکتور بیش از همیشه به هوادارانش نیاز خواهد داشت و روی حمایت آنها حساب می کنیم. انتظار داریم به ورزشگاه بیایند و در همه بازی ها با تمام وجود تیم را تشویق کنند. امتیاز و قدرت ما هوادار پرشور ماست که در این فصل باید خودش را نشان بدهد و تیم محبوبش را تنها نگذارد.

601

کد خبر: 786739

وب گردی

وب گردی