کردستان ظرفیت ایجاد واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی را دارد

مدیرکارگروه ارزیابی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: کردستان ظرفیت های خوبی برای ایجاد واحد بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی را در اختیار دارد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر جعفر حسین چی در نشست با رئیس واحد، معاونین وی و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، اظهار داشت: استان کردستان ظرفیت های خوبی در حوزه ایجاد واحد بین الملل در اختیار دارد و باید از ظرفیت در راستای اعتلای دانشگاه آزاد اسلامی بهره برداری شود.

وی ادامه داد: نزدیکی استان کردستان به کشور عراق از یک سو و ظرفیت های خوب ایجاد شده از سوی دانشگاه آزاد اسلامی در این استان امکان بسیار خوبی برای راه اندازی واحد بین الملل فراهم کرده است و باید از این امکانات به خوبی بهره برداری شود.

مدیرکارگروه ارزیابی حوزه علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: واحد سنندج در حوزه راه اندازی دانشکده پرستاری و مامایی یکی از واحدهای پیشرو در کشور به شمار می رود که باید توسعه و تقویت این بخش در اولویت قرار گیرد.

وی ضمن تقدیر از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج به دلیل ظرفیت های ایجاد شده در این واحد، گفت: سازمان مرکزی آمادگی دارد تا واحد سنندج را در راستای توسعه رشته های پزشکی پیراپزشکی مورد حمایت قرار دهد.

در جریان برگزاری این نشست معاونین دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج و همچنین مدیران گروه و اعضای هیات علمی دانشکده پرستاری و مامایی به بیان دیدگاه های خود پرداختند و رئیس واحد نیز گزارشی از وضعیت دانشکده پرستاری و مامایی و همچنین شمار افراد دانش آموخته این دانشکده را ارائه کرد.

200

کد خبر: 786752

وب گردی

وب گردی