عضویت رایگان کتابخانه‌های تهران در نمایشگاه قرآن

عضوگیری رایگان کتابخانه‌های عمومی استان تهران همزمان با برپایی سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در غرفه این نهاد انجام می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز بر اساس خبر رسیده، نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور که با غرفه اداره کل کتابخانه‌های تهران در سی و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم حضور دارد، اقدام به اعطای عضویت رایگان کتابخانه‌های تهران در ایام برگزاری نمایشگاه می‌کند.

به این ترتیب، مراجعه‌کنندگان می‌توانند با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران به نشانی شبستان اصلی، بخش نهادهای غیردولتی، راهرو اول، ضمن آشنایی با کتابخانه های عمومی سطح استان تهران با دریافت معرفی‌نامه برای عضویت رایگان در نزدیک‌ترین کتابخانه عمومی محل زندگی خود اقدام کنند.

معرفی و تبلیغ هفتمین جشنواره رضوی، برگزاری مسابقه نقاشی کودکان و قصه‌خوانی و جمع‌خوانی منابع مسابقه از دیگر برنامه‌های غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران است که کارکنان غرفه با پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان به تشویق و هدایت آنان برای شرکت در مسابقه می‌پردازند.

علاقه‌مندان برای عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی و شرکت در مسابقه بزرگ جشنواره رضوی می‌توانند همه‌روزه از ساعت 17 تا 24 با حضور در غرفه اداره کل کتابخانه‌های عمومی ضمن دریافت اقلام تبلیغاتی و دریافت لوح فشرده کتاب‌های جشنواره، در این مسابقه کتابخوانی شرکت کنند.

502

کد خبر: 786753

وب گردی

وب گردی