آغاز مذاکرات لیورپول با امباپه

باشگاه لیورپول قصد به خدمت گرفتن پدیده فوتبال فرانسه را دارد.

به گزارش ایسکانیوز، نشریه انگلیسی «دیلی‌میل» خبر داد باشگاه لیورپول به دنبال جذب کایلیان امباپه، مهاجم 18 ساله تیم فوتبال موناکو است و در این راستا یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی سرخپوشان مرسی‌ساید با مدیر برنامه‌های پدیده فوتبال فرانسه مذاکرات اولیه را انجام داده است.

گفته می‌شود رئال مادرید در وضعیت بهتری در کورس جذب این بازیکن فرانسوی قرار دارد و خود را آماده ارائه پیشنهادی 100 میلیون پوندی به موناکو برای عملی کردن این انتقال می‌کند. در کنار قهرمان اروپا و اسپانیا، تیم‌های آرسنال و منچستریونایتد نیز وضعیت امباپه را زیرنظر دارند.

در صورتی که لیورپول قصد به خدمت گرفتن امباپه را دارد که فصل گذشته نقش بسزایی در قهرمانی موناکو در مسابقات لوشامپیونه فرانسه و رسیدن این تیم به مرحله نیمه‌ نهایی لیگ قهرمانان اروپا داشت، باید پیشنهادی وسوسه‌انگیز به وی بدهد و در کنارش تضمین بدهد که هر هفته در ترکیب لیورپول خواهد بود، تصمینی که رئال مادرید قطعاً به او نخواهد داد.

کلوپ سابقه کار با جوانان زیادی را دارد و رکورد خیلی خوبی در زمینه رشد و پیشرفت فوتبالیست‌های جوان داشته است و بازی زیر نظر چنین مربی‌ای در لیگ برتر می‌تواند به رشد و پیشرفت امباپه کمک کند.

601

کد خبر: 786766

وب گردی

وب گردی