مسئولان کشوری برای نقد و بررسی کتاب به سما نیشابور آمدند

اولین نشست انجمن کتاب آموزشکده سما نیشابور و تیم امید انجمن کتاب سیمرغ و با همکاری انجمن سینمای جوان در محل آمفی تاتر آموزشکده سما نیشابور با تلاوت آیاتی از کلام ا... مجید و با حضور جمع کثیری از صاحب نظران ، اساتید اهل قلم، فرماندار، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهرستان و... برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز،دکتر سرگلزایی در این جلسه به معرفی اجمالی کتاب "شخصیت سالم" پرداخته و پس از برگزاری جلسه پرسش و پاسخ درخصوص کتاب، در خاتمه از تندیس استاد رونمایی شد. در این کتاب آمده است :یکی از ویژگی های شخصیت سالم این است که فرد نه به دلیل "فشار بیرونی "بلکه به دلیل "متعهد بودن به انتخاب خود" حاضر باشد محدودیتی را بپذیرد. سحر خیزی، پشتکار،وقت شناسی، مقید بودن به تعهدات، روزه داری و پرهیز، ورزش منظم ومقید بودن به دستور العمل های مذهبی نمونه هایی از "انظباط شخصی"است
کتاب «شخصیت سالم» نوشته‌ی دکتر «محمدرضا سرگلزایی» است. این کتاب در بخش روانشناسی عمومی قرار می‌گیرد. دکتر محمدرضا سرگلزایی استادیـار روان‌پزشکی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد و مدرس انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران است . ایشان که از سوی انجمن جهانی روان‌پزشکی (WPA) به‌عنوان عضو شبکه‌ی رابطین آموزشی انتخاب شده‌اند، در حال حاضر به تدریس دوره‌های آموزشی روان‌شناسی و روان‌درمانی در مؤسسات آموزشی آزاد مشغول به فعالیت هستند و به روان‌درمانی بیماران می‌پردازند. ایشان تاکنون بیش از بیست عنوان کتاب در زمینه‌های پزشکی، روان‌شناسی، روان‌پزشکی و عرفان تألیف و ترجمه کرده‌اند.

منتشرکننده:امین محمودی نیا

کد خبر: 786828

وب گردی

وب گردی