تهران-ایسکانیوز: در پی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر حمله ارازل و اوباش به خانه او در پایگاه ششم پلیس امنیت فاتب، موضوع پرونده در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.


خانم تاج سلطان.د در اظهارات خود به ماموران گفت: «9 امردادماه امسال ساعت 22 شب عده‌ای با شمشیر و قمه به خانه ما حمله کردند و بعد از شکستن شیشه‌های خانه، فحاشی و ایجاد ترس و وحشت برای من و خانوده‌ام از محل متواری شدند.» شاکی پرونده تاکید کرد که برای حفظ امنیت جان خود و خانواده‌اش به پلیس مراجعه و شکایت کرده است.


با شروع تحقیقات پلیس و چهره نگاری از سوی شاکی، ارازل و اوباش شناسایی شدند. به دستور بازپرس شعبه هشتم دادسرای ناحیه دوازده یکی از آنها به نام جعفر.ج معروف به کارلوس در حالی در خانه‌اش دستگیر شد که سه کیلو مواد مخدر مشکوک به شیشه، چند گرم هروئین و چهار عدد ترازو ویژه مواد مخدر در خانه‌اش کشف شد.


بعد از دستگیری جعفر.ج ماموران برای دستگیری افراد دیگر این گروه تبهکار به یکی از خیابان‌های میدان شوش رفتند. اما موفق به دستگیری افراد نشدند و متهمان آن محل را ترک کرده بودند.


متهم در بازجویی‌ها با صراحت به حمله به خانه شاکی اعتراف کرد. اما در خصوص مواد مخدر کشف شده در خانه‌اش به ماموران گفت: «مال من نیست و از فرد دیگری برای یکی از دوستانم خریده‌ام.»


در حال حاضر متهم جعفر.ج به مدت شش روز در اختیار ماموران قرار دارد تا بعد از آن به زندان منتقل شود. همچنین پرونده برای بررسی و دستگیری عوامل دیگر آن، در اختیار پایگاه ششم پلیس فاتب قرار دارد.

کد خبر: 78694

وب گردی

وب گردی