تغییر معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در جهت رفع مشکل فیلم های توقیفی؟

معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی امروز تغییر کرد، پیش بینی می شود این تغییر در جهت حل مشکل فیلم های توقیف شده در این سال ها است.

به گزارش ایسکانیوز، معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی امروز منصوب شد. مدیریت این معاونت از مهم ترین بخش های سازمان سینمایی است زیرا نام آن با فیلم های توقیفی گره خورده است. با روی کار آمدن حجت الله ایوبی، رئیس سابق سازمان سینمایی، حبیب ایل بیگی به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی منصوب شد، ایل بیگی پیش از این مدیریت انجمن سینمای جوانان را بر عهده داشت. با تغییر مدیریت سازمان سینمایی و روی کار آمدن محمدمهدی حیدریان در اسفندماه سال 95، تغییرات عمده ای در این سازمان رخ نداد تا اینکه امروز و پس از گذشت سه ماه، 3 مدیر سینمایی تغییر کردند که یکی از آنها، حبیب ایل بیگی است و به جای او ابراهیم داروغه زاده از این به بعد به عنوان معاون ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی فعالیت خواهد کرد.

حبیب ایل بیگی متولد 1345 تهران، دارای مدرک کارشناسی علوم سیاسی است. وی فعالیتش را سال 1372 در اداره کل نظارت و ارزشیابی ارشاد آغاز کرد. از دیگر مسئولیت های او می توان به مدیر روابط عمومی سیما فیلم، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، معاون اداره کل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی جشنواره بین المللی فیلم کوتاه سینمای جوان (چهار دوره)، مسئول سینمای مطبوعات جشنواره فیلم فجر (سه دوره)، مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم کودک و نوجوان دوره بیستم و مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی اشاره کرد.

داروغه‌زاده، پزشک است و مدیریت نهادهایی مانند موسسه رسانه های تصویری، تصویرشهر و مدیریت بر شبکه های اول و چهارم سیما را تجربه کرده است. داروغه‌زاده در ابتدای دولت یازدهم هم مدتی کوتاه به عنوان معاون فرهنگی فارابی حضور داشت ضمن اینکه قائم مقام و رییس کاخ جشنواره سی و دوم فجر بود.

پس از انتخابات ریاست جمهوری در اردیبهشت امسال، کمیته ای برای حل مشکل فیلم های توقیفی تشکیل شد که پیش بینی می شود تغییر در معاونت ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی در همین راستاست.

501

کد خبر: 787025

وب گردی

وب گردی