مردم ما  باید دست به دست بدهند و مشکلات و معضلات جامعه را حل کنند

گیتی معینی در مراسم افطار خیرین گفت: مردم باید دست به دست بدهند و مشکلات خانواده های بیماران صعب العلاج را حل کنند .

به گزارش ایسکانیوز در مراسم افطار خیرین و نیکوکاران که به همت موسسه خیریه مهرافرازان برگزار شد تعداد زیادی از هنرمندان ، مدیران موسسات خیریه و معلولان شرکت داشتند .

در این مراسم گیتی معینی هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون درمورد فعالیت موسسات خیریه گفت : هر کدام از موسسات خیریه تلاش خود را در تحت پوشش گرفتن جامعه هدف خود انجام می دهند.

معینی با اشاره به اینکه باید به خانواده های بیماران صعب العلاج توجه بیشتری کرد گفت : کارهایی مانند مدرسه سازی و ساختن دانشگاه که برای ارتقای سطح علم و دانش در کشور فعالیت می کنند خیلی خوب و پسندیده است اما در حال حاضر بسیاری از خانواده ها دچار مشکلات معیشتی هستند و افزایش زنان سر پرست خانوار تعداد خانواده هایی که مشکلات اقتصادی دارند را بیشتر می کند . حال در کنار این مشکلات اقتصادی و معیشتی ممکن است یکی از اعضای خانواده به بیماری مبتلا شود و اگر این بیماری صعب العلاج باشد مشکلات خانواده ها صد چندان می شود .

این هنرمند تاکید کرد : مردم ما باید دست به دست بدهند و مشکلات و معضلات جامعه را حل کنند به ویژه به خانواده هایی که بیمار صعب العلاج دارند باید توجه بیشتری کنند .

معینی گفت : همه ما بارها کودکانی که با کفش نامناسب و کیف هایی که از کیسه های برنج درست کرده اند را دیده ایم و زنان سرپرست خانواری که برای تهیه مایحتاج اولیه زندگی با مشکل های فراوانی دست و پنجه نرم می کنند و این مشکل به دست مردم مهربان و سخاوتمند ما حل می شود.

او که در خانواده ای خیر به دنیا آمده است گفت : از کودکی شاهد بودم که پدرم حجت الله معینی با وجود اینکه اموال زیادی نداشت اما همیشه به نیازمندان کمک می کرد و به اصطلاح قدیمی ترها سفره دار بود.

معینی ادامه داد : به پدرم لقب نایب ستارخان داده بودند و در میان نیکوکاران و خیران کرمانشاه معروف بود.

او در مورد حضورش در خیریه ها و انجمن ها می گوید: من در بیشتر مراسمی که خیران و نیکوکاران برگزار می کند شرکت می کنم و در حضور بزرگان درس پس می دهم و شاگردی می کنم .

700

کد خبر: 787056

وب گردی

وب گردی