راه اندازی ٢ سامانه در بخش پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی 2 سامانه در بخش پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد. 

مرتضی موسی خانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از راه اندازی 2 سامانه در بخش پایان نامه های دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و به ایسکانیوز گفت: سامانه نخست که در دست اقدام است امکان اگاهی دانشجویان ازظرفیت مجاز اساتید وهمچنین اگاهی از توانمند یها و موضوعات مورد تحقیق بوده که امیدواریم تا هفته آینده از آن بهره برداری شود.

وی در ادامه به مکانیزاسیون کامل فرایند اخذ تا مرحله نهایی انجام مراحل اداری پایان نامه اشاره کرد و گفت: هدف از ایجاد این سامانه این است که دانشجویان بتوانند از مشخصات،آدرس، ظرفیت ، تخصص و موضوع موردعلاقه هر استاد در هرجای کشور مطلع شوند. این سامانه با عنوان شتاب در خصوص بحث پایان نامه ها در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.

به گفته موسی خانی سامانه مکانیزاسیون کامل فرایند اخذ تا مرحله نهایی انجام مراحل اداری پایان نامه تا شهریور ماه به‌اتمام میرسد.

موسی خانی عنوان کرد: در نظر داریم ابتدا این کار را در سطح واحد های دانشگاهی دانشگاه آزاد و سپس در صورت توافق با مشارکت وزارت علوم انجام دهیم که اگر این اتفاق بیفتد کمک شایان توجهی به دانشجویان و همچنین استفاده بهینه از ظرفیتهای کشور خواهد شد.

200/202

کد خبر: 787096

وب گردی

وب گردی