سومین جلسه گروه های تخصصی منطقه ای برگزار شد

سومین جلسه گروه های تخصصی منطقه ای ، با حضور دکتر جما لزاده رییس هیات عالی نظارت منطقه یازده ، روسای واحد های دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد و اعضای هیات رِییسه  واحد یاسوج در محل سالن جلسات دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، درآغاز دکتر محمودی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن خوش آمد گویی و خیر مقدم به اعضای این جلسه و ارایه گزارش از وضعیت دانشگاه های آزاد استان بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مولود نظام مقدس جمهوری اسلامی است و در هر جایی که به آن اعتماد شد به خوبی پاسخ داده است . در امر آموزش عالی قریب به 50 درصد بار بر عهده این دانشگاه بوده که با درایت و مدیریت صحیح اسلامی بحمدالله تا کنون به خوبی از عهده انجام این مهم برآمده و خوش درخشیده است.
در ادامه دکتر جمالزاده گفت : شب قدر فرصتی است تا انسانها از خدا وند بخواهند که در این شب خود و جایگاه خود را بشناسند ، زیرا که بالاترین موفقیت و معرفت خودشناسی است. کسی که خود را شناخت می تواند خدا ، معاد ، راه و پیامبر خود را نیز بشناسد.
ریاست هیات عالی نظارت منطقه 11 همچنین گفت : نظارت جز وظایف اصلی هیات موسس است که در دانشگاه به دوازده هیات تقسیم و منطقه 11 شامل استانهای فارس ، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد است.
موضوع اصلی که در حال حاضر بیشتر اهمیت دارد بررسی واحدهای زیانده و رفع موانع و مشکلات با همکاری واحدها است.

200

کد خبر: 787165

وب گردی

وب گردی