عمیدی : اصلا قصد ماندن در آذربایجان را ندارم و فردا به ایران باز می‌گردم/ به خاطر دلتنگی  برای تمرین با تیم آذربایجان تمرین کردم

ملی‌پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران گفت: من فردا بلیت برگشت به تهران دارم و هدفم از سفر به آذربایجان تغییر شرایط روحی و دیدار با دوستانم بوده است و قصد باقی‌ماندن در آذربایجان را ندارم.

امید عمیدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایسکانیوز، در خصوص حضور در تمرینات آذربایجان و شایعه مهاجرت او و چند بازیکن دیگر سابق تیم ملی به این کشور اظهار داشت: همانطور که قبلا گفته بودم من فقط برای تفریح و دیدار با میلاد بیگی و سینا بهرامی به آذربایجان رفتم . حضورم در تمرین تیم آذربایجان نیز فقط برای این بود که خودم واقعا دلم برای تمرین با یک تیم تنگ شده بود و در کنار آن دوست داشتم ضمن تمرین با تیم آذربایجان برای بچه‌های این تیم نیز ایجاد انگیزه کنم.

وی تصریح کرد: من در 6 سال اخیر همیشه در اردوها و تمرینات با تیم ملی و بچه‌ها بودم اما با توجه به اتفاقاتی که برای من افتاد دیگر این فرصت را نداشتم با بچه‌ها در تمرینات و اردوها باشم. خیال همه راحت باشد هیچ اتفاقی قرار نیست برای من بیفتند و اصلا قصد ماندن در آذربایجان را ندارم و امروز به ایران می‌آیم . وقتی در ایران هیچ ارزشی برای من قائل نیستند قطعا تا برطرف نشدن مشکل محرومیتم امکان حضور در هیچ کشوری را نیز ندارم.

ملی‌پوش سابق تیم ملی تکواندو ایران با تاکید بر بازگشت به ایران عنوان کرد: من فردا بلیت برگشت دارم و هدفم از سفر نیز تغییر شرایط روحی‌ و دیدار با دوستانم بود. من هیچ قصد دیگری از سفر به آذربایجان نداشتم و وقتی خانواده خودم من را پس زده‌اند نباید از هیچ کشور دیگری توقع داشته باشم.

عمیدی در خصوص پیش‌بینی عملکرد تیم ملی در مسابقات جهانی کره‌جنوبی گفت: من برای همه بچه‌های تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم همه آنها دست پر به ایران بازگردند. من سابقه حضور در المپیک را نداشته‌ام اما اعتقاد دارم مسابقات جهانی از المپیک هم سخت‌تر است . دلیل اینکه اعتقاد دارم مسابقات جهانی از المپیک سخت‌تر است نیز این موضوع است که از لحاظ تعداد مسابقات ورزشکاران در مسابقات جهانی مسابقات بیشتری را تجربه می‌کند.

وی افزود:از طرف دیگر نباید فراموش کرد بچه‌های ما برای حضور در مسابقات جهانی وزن زیادی را کم می‌کند و سطح این مسابقات نیز بسیار بالا است. برگزاری مسابقات در کره‌جنوبی نیز باعث خواهد شد جو مسابقات بسیار سنگین‌تر باشد. بچه‌های تیم ملی از دوستان صمیمی من است و در این چند سال واقعا دیدم که برای کسب مدال طلا چه سختی‌هایی را پشت سر گذاشتند. امیدوارم بچه‌ها دست پر و با بهترین نتیجه به ایران بازگردند و جز آرزوی موفقیت هیچ کاری برای بچه‌ها از دستم بر نمی‌آید.

ملی‌پوش سابق تیم ملی تکواندو یادآور شد: بازیکنان تیم ملی تکواندو تمام زندگی خود را برای این رشته گذاشته‌اند و امیدوارم بعد از مسابقات جهانی و در صورت کسب نتیجه توسط آنها جوایز خود را به موقع دریافت کنند. جوایز مسابقات جهانی در رشته تکواندو خیلی زیاد نیست و 80 سکه برای کسب مدال طلا است. اگر ورزشکاری موفق به کسب طلا شود 80 سکه برای او که تمام جوانی و زندگی خود را روی این رشته گذاشته است جایزه زیادی نیست و در صورت امکان باید مقدار آن را نیز افزایش بدهند.

عمیدی تصریح کرد: 80 سکه در شرایط فعلی تنها می‌تواند به بازیکنان ما کمک کند یک ماشین بخرند و اصلا این جایزه در حدی نیست که یک قهرمان با خرید خانه آینده خود را تامین کند . از طرف دیگر واقعا بچه‌ها ما حقوق زیادی نیز دریافت نمی‌کنند و دلشان به این خوش است که اگر توانستند مدال بگیرند جایزه خود را زود دریافت کنند. خود من این شرایط را پشت سر گذاشتم و واقعا بازیکنان را درک می‌کنم.

وی خاطر نشان کرد: غیر از بازیکنانی که در مسابقات آسیایی مدال طلا گرفتند و تا حدودی شرایط بهتری از لحاظ مالی دارند بقیه اعضای تیم ما از خانواده ضعیف جامعه هستند و امیدشان فقط موفقیت در مسابقات جهانی و کسب جوایز خود است.

عمیدی در پایان با آرزوی موفقیت برای مهدی‌باک عنوان کرد: من برای بی‌باک و کادرفنی تیم ملی نیز آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم در مسابقات جهانی موفق به کسب بهترین نتیجه شوند.

603

کد خبر: 787280

وب گردی

وب گردی