نامگذاری یکی از معابر  به نام شهید آتش نشان حادثه پلاسکو

شهردار منطقه 7 از تغییر نام معبر واقع در خیابان سهروردی شمالی، کوچه قرقاول به نام شهید حسین سلطانی یکی از شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 7، دکتر سعید طلوعی با اشاره به تدوین طرح دو فوریتی برای نامگذاری معابر نزدیک محل سکونت شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو به منظور تجلیل از آنها، گفت: شهادت آتش نشانان فداکار، غیور و فرزندان ایران اسلامی در حادثه آتش سوزی و ریزش ساختمان پلاسکو قلب تمامی ملت ایران را داغدار کرد.
وی یادآور شد: آتش نشانان، دلاورمردان عرصه جهاد در راه نجات انسان ها هستند که شجاعانه و با همتی مردانه برای ملت جان فشانی کردند.
شهردار منطقه 7 عنوان کرد: ملت قدرشناس و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی فداکاری این فرزندان رشید و شجاع به خصوص آتش نشان شهید حسین سلطانی را که با شجاعت زندگی خود را برای نجات جان دیگر انسان ها فدا نمود فراموش نخواهند کرد.
دکتر طلوعی با پر اهمیت شمردن حفظ یاد و نام شهدا در میان شهروندان و به ویژه نسل جوان از طریق نام‌گذاری، یادآور شد: ما امروز هرچه داریم از شهداست و کوچکترین کاری که می‌توان انجام داد به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

701

کد خبر: 787311

وب گردی

وب گردی