منحل شدن تیم دانشگاه آزاداسلامی در یک قدمی فینال لیگ برتر تنیس‌روی‌میز

سرمربی تیم تنیس روی میز دانشگاه آزاد اسلامی اعلام کرد، مسئولان این تیم بعد از اینکه به کمیته انضباطی فراخوانده شدند تصمیم به کناره گیری از ادامه لیگ برتر و حتی منحل کردن تیم گرفتند.

به گزارش ایسکانیوز، فدراسیون تنیس روی میز مدتی پیش اعلام کرد که دیدار تیم‌های دانشگاه آزاد و تایدواتر در مرحله پلی‌آف لیگ برتر کنسل شده است تا دانشگاه آزاد به تعهدات خود عمل کند. فدراسیون اعلام کرد دانشگاه آزاد حق‌السهم فدراسیون از درصد قرارداد ورزشکاران و مربیان را پرداخت نکرده است. اما این تیم اخیرا تصمیم به کناره‌گیری از لیگ برتر و عدم تیم‌داری در تنیس روی میز گرفته است.

حمیدرضا صابری، سرمربی تیم ملی دانشگاه آزاد در گفت‌وگویی در این مورد بیان کرد: محمد دادگان معاونت ورزشی دانشگاه آزاد، تصمیم گرفت که تیم کناره‌گیری کند و برای سال آینده نیز در لیگ برتر تنیس روی میز تیم ندهد. او 20 روز پیش به ما اعلام کرد که دانشگاه آزاد دیگر در لیگ برتر تنیس روی میز بازی نکند. من خودم از این اتفاق خیلی ناراحت شدم چرا که بالاخره دانشگاه آزاد تیم ریشه‌داری است و 20 سال در لیگ برتر تیمداری کرده بود اما بعد از ارسال نامه و فراخوانده شدن به کمیته انضباطی، دانشگاه آزاد هم تصمیم گرفت تیمداری نکند.

او ادامه داد: در شرایط کنونی که بخش خصوصی کمتر در ورزش سرمایه‌گذاری می‌کند، تیم دانشگاه آزاد تنها برای قرارداد بازیکنان بیش از 300 میلیون تومان هزینه کرد. من خودم راضی به کناره‌گیری تیم نبودم.

صابری در پاسخ به این پرسش که با طرفین ماجرا برای جلوگیری از کناره‌گیری، صحبتی نداشته است، تصریح کرد: من با دادگان صحبت کردم. با قارداشی رییس فدراسیون تنیس روی میز هم قبل از بازی های کشورهای اسلامی، صحبت داشتم اما بعضی اتفاقات ناخواسته رخ می‌دهد که این ماجرا هم جزو همین اتفاقات ناخواسته است. اکنون اگر دانشگاه آزاد کنار برود، برای سال آینده بعید می‌دانم پتروشیمی بندرامام هم در لیگ خیلی هزینه کند چون به هر حال دیگر رقیبی ندارد. در لیگ تنها دو تیم هزینه زیادی کرده‌اند. دانشگاه آزاد بودجه تیم‌های ورزشی خود را برای سال 96 مشخص کرده اما تنها تیمی که کنسل شده، پینگ‌پنگ است.

رییس هیات تنیس روی میز تهران در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه چرا مسئولان دانشگاه آزاد تصمیم گرفتند از لیگ برتر تنیس روی میز کناره‌گیری و سپس تیم را منحل کنند، تصریح کرد: آن‌ها از این موضوع ناراحت شدند که بخاطر درصد قرارداد بازیکنان، نامه نگاری شده و به کمیته انضباطی فراخوانده شده‌است. مسئولان دانشگاه آزاد توقع این اتفاقات را نداشتند چرا که تیم ریشه داری است و همیشه سابقه خوش‌حسابی داشته است.

604

منبع:ایسنا

کد خبر: 787332

وب گردی

وب گردی