نفرزاده: دیدار سختی با آمریکا پیش رو داریم/ کولاکوویچ به زمان نیاز دارد

کارشناس والیبال گفت: سرمربی مدت کوتاهی است که مسوولیت این تیم را پذیرفته و برای اینکه بتواند نسبت به تیم و بازیکنان و رفع نقاط ضعف اقدام کند نیاز به زمان بیشتری دارد.

فرهاد نفرزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز در خصوص عملکرد تیم ملی والیبال در بازی‌های لیگ جهانی گفت: هفته ‌های اول و دوم مسابقات والیبال لیگ جهانی به پایان رسید که دوازده تیم در سطح بالا در این مسابقات با یکدیگر رقابت کردند، تیم ملی والیبال ما در این دو هفته گذشته 6مسابقه با تیم های ایتالیا، برزیل، لهستان، بلژیک، صربستان و آرژانتین برگزار کرد.

وی ادامه داد: در دیدارهای هفته اول متاسفانه نتیجه را به ایتالیا و برزیل واگذار کردیم، ولی موفق شدیم لهستان را شکست دهیم.

در هفته اول با توجه به رقبای سرسخت و کسب یک پیروزی نتیجه قابل قبولی را از هفته اول گرفتیم. در هفته دوم نمایش خیلی خوبی در برابر تیم قدرتمند بلژیک داشتیم و بعد از اینکه به پیروزی ارزشمند رسیدیم در برابر تیم صربستان بازی را واگذار کردیم؛ در بازی آخر در مقابل آرزانتین به مربی‌گری ولاسکو توانستیم سومین پیروزی را در ششمین بازی به دست آوریم. در مجموع تا پایان هفته دوم از دوازده تیم جایگاه هشتم را در جدول کسب کردیم.

کارشناس والیبال در مورد نقاط ضعف تیم والیبال در این دیدار ها افزود: مسابقات والیبال در سطح لیگ جهانی از کیفیت خوبی برخوردار است و هیچ کسی نمی‌تواند مدعی باشد تمام دیدارهایشان را بدون شکست پشت سر بگذارد. در 3 بازی از 6 مسابقه پیروز شدیم و در 3 بازی هم شکست خوردیم، تقابلی کاملاً پایاپای. هر تیمی نقاط ضعف خودش را دارد، فکر میکنم کادر فنی به خوبی به دنبال نقطه ضعف تیم هستند و می‌توانند به مرور زمان آن را کاهش داده و حتی از بین ببرند. در حال حاضر تیم ملی ما در شرایط ویژه ای است، سرمربی مدت کوتاهی است که مسوولیت این تیم را پذیرفته و برای اینکه بتواند نسبت به تیم و بازیکنان و رفع نقاط ضعف اقدام کند نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی ادامه داد: طبیعی است که کولاکوویچ تا پایان مسابقات لیگ برتر والیبال در سال 1396 کارش این فراز و نشیب‌ها را داشته باشد. زیرا هنوز شناخت کامل به بازیکنان و تیم ما نخواهد داشت و این مستلزم است که بازی در سال 1396 را به دقت زیر نظر مطالعه و بررسی قرار بدهد و بعد از پایان بازی لیگ برنامه ریزی برای بازی‌های سال آینده انجام دهد و نقاط ضعف تیم را برطرف کند.

نفرزاده در پایان با اشاره به بازی‌های اخیر تیم ملی والیبال و بازی پیش رو با تیم ملی آمریکا بیان داشت: بازی ما در برابر آمریکا یک شرایط 50-50 دارد. بازی ما در مقابل آمریکا 50 درصد احتمال برد و 50 درصد احتمال باخت را داریم یعنی به صورت مساوی بازی می‌کنند. به هرحال امیدوارم بتوانیم در این دیدار به پیروزی برسیم.

602

کد خبر: 787354

وب گردی

وب گردی