نامه فدراسیون جهانی درباره تخلفات تیراندازی با کمان/ رئیس فدراسیون به وزارت احضار شد

فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با ارسال نامه‌ای به ایران خواستار شفاف‌سازی در خصوص جعل امضای یکی از کارمندان فدراسیون درباره استعفای صفایی شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حدود 5 سال پیش و قبل از المپیک لندن بود که در جریان برکناری روسای فدراسیون‌ها از سوی محمد عباسی وزیر وقت ورزش و جوانان، کریم صفایی هم از سمت خود در فدراسیون تیراندازی با کمان کنار رفت.

برکناری وی از 5 سال پیش باعث شد تا حاشیه‌های فدراسیون تیراندازی با کمان شروع شود به طوری که مشخص شد یکی از کارمندان این فدراسیون با جعل امضا استعفای صفایی را در فدراسیون جهانی اعلام کرده و بعد از این اتفاقات با نوشتن اساسنامه جدید محمدعلی شجاعی به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد تا حاشیه های این فدراسیون و شجاعی آغاز شود.

بازهم اینجا پایان حاشیه‌های شجاعی نبود؛ بعد از گذشت 5 سال با شکایت صفایی از جعل امضا پرده برداشته و تخلف کارمند وزارت ورزش مشخص شد، اما حالا بعد از این اتفاقات فدراسیون جهانی تیراندازی با کمان با ارسال نامه‌ای خواستار شفاف‌سازی در خصوص این جعل امضا شده است.

نکته مهم اینکه شنیده شده در اواسط هفته جاری مسئولان وزارت ورزش رئیس فدراسیون را احضار کرده و جلسه‌ای با شجاعی داشته و از وی خواسته‌اند تا اساسنامه را به سرعت اصلاح کرده و خواستار برگزاری انتخابات شده‌اند.

البته اساسنامه این فدراسیون اصلاح شده و قرار است در اختیار محمدرضا داورزنی معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش قرار بگیرد.

دوره 4 ساله محمدعلی شجاعی در فدراسیون تیراندازی با کمان به پایان رسیده و باید دید وزارت ورزش چه زمانی انتخابات این فدراسیون را برگزار می‌کند؟

604

کد خبر: 787382

وب گردی

وب گردی