جهانگیری: در دولت دوازدهم از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری خواهد شد

معاون اول رئیس جمهوری با تاکید بر این که امروز ضرورت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی امری پذیرفته شده است گفت: در دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری شود.

به گزارش ایسکانیوز از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری عصر امروز -چهارشنبه- در دیدار «شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده و جمعی از زنان فعال در عرصه های مختلف سیاسی و اجتماعی به عنوان نمایندگان جامعه زنان این مطلب را بیان کرد.

جهانگیری در این جلسه با اشاره به ظرفیت ها و توانمندیهای جامعه زنان در عرصه های مختلف گفت: اگرچه در گذشته عده ای با حضور و فعالیت زنان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی مخالفت می کردند اما امروز ضرورت حضور و مشارکت زنان در فعالیت های مختلف اجتماعی، سیاسی و مدیریتی امری پذیرفته شده است.

معاون اول رئیس جمهوری افزود: در دولت یازدهم با وجود محدودیت های فراوان، تلاش شد از ظرفیت و توانمندی زنان در هیات دولت و سطوح مختلف مدیریتی کشور استفاده شود.

دکتر جهانگیری با اشاره به دیدگاه امام خمینی(ره) مبنی بر استفاده از توانمندی های زنان در بخش های مختلف تصریح کرد: در دولت دوازدهم تلاش خواهیم کرد که از ظرفیت و توانمندی زنان استفاده بیشتری شود و نقش آفرینی و سهم زنان در سطوح مختلف مدیریتی در دستگاههای اجرایی کشور افزایش پیدا کند.

«شهیندخت مولاوردی» معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده در این جلسه که نیز به تشریح مشکلات فراروی این معاونت و موانع موجود بر سر راه مشارکت و حضور زنان در فعالیت های سیاسی و اجتماعی پرداخت و خواستار افزایش نقش زنان در دولت دوازدهم شد.

در این نشست نمایندگان جامعه زنان نیز هر کدام در سخنانی با تاکید بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به مسائل زنان، خواستار توجه دولت به ظرفیت های زنان و استفاده از این توانمندیها در سطوح مختلف مدیریتی کشور شدند.

301

کد خبر: 787496

وب گردی

وب گردی