خوش خبر: هر تیمی که روحیه خوبی داشته باشد نتیجه بهتری خواهد گرفت

سرپرست تیم ملی والیبال گفت: هم وضعیت خوبی داریم و امیدوار به صعود هستیم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی والیبال ایران در حاشیه آخرین تمرین پیش از مسابقه ایران با آمریکا در هفته سوم لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: جلسه هماهنگی این هفته متفاوت با هفته‌های دیگر برگزار شد و هر سه تیم حضور داشتند و مدارک و فهرست 14 نفره خود را ارائه دادند که مورد تایید قرار گرفت.

خوش خبر درباره هفته سوم لیگ جهانی هم خاطرنشان کرد: هر سه تیم شانس صعود دارند، که این خود به زیبایی مسابقات این هفته می‌افزاید. تیم‌ها هر چه دارند در زمین مسابقه به نمایش خواهند گذاشت.

سرپرست تیم ملی والببال در پایان گفت: در این هفته هر تیمی که روحیه خوبی داشته باشد نتیجه بهتری خواهد گرفت و صعود خواهد کرد و ما هم وضعیت خوبی داریم و امیدوار به صعود هستیم.

تیم ملی والیبال کشورمان از 6 مسابقه خود در دو هفته لیگ جهانی سطح یک، سه پیروزی و 7 امتیاز کسب کرده است و در جایگاه هشتم جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار دارد و در هفته سوم لیگ جهانی والیبال که در شهر کاتویسه لهستان برگزار می‌شود باید با تیم‌های آمریکا، روسیه و لهستان رقابت کند تا در پایان 5 تیم اول به اضافه برزیل جواز حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها که به میزبانی و با حضور برزیل برگزار می‌شود، به دست آورند.

602

کد خبر: 787564

وب گردی

وب گردی