رفع مشکل آنتن‌دهی همراه اول تا ۲ ماه آینده

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام اینکه مشکل آنتن دهی مشترکان همراه اول تا دو ماه آینده رفع می شود، گفت: اگر شرکت های ارائه دهنده اینترنت می خواهند از فیبر نوری استفاده کنند باید بخشی از درآمد خود را به مخابرات دهند.

به گزارش ایسکانیوز، محمود واعظی درباره آنتن دهی خطوط تلفن همراه، گفت: با بررسی های صورت گرفته خطوط ایرانسل در آنتن دهی هیچ مشکلی ندارد، اما اپراتور همراه اول در آنتن دهی خطوط اندکی دچار اشکال است که به دلیل تغییرBTS در حال توسعه آنتن دهی بوده و قول مساعد داده که هرچه سریعتر و ظرف دو ماه آینده مشکلات آنتن دهی رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افزود:برای گسترش شبکه آنتن دهی خطوط تلفن همراه در مترو باید برنامه ریزی جداگانه انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که برخی خطوط تلفن ثابت فیبر نوری است و کاملا از سر اجبار مشترک مخابرات هستند، به خانه ملت گفت: هفته گذشته نشستی بین شرکت مخابرات و شرکت های ارائه دهنده اینترنت برگزار شد، لذا وزارت ارتباطات به دنبال ایجاد توافقی در این زمینه است، تا مشکلات مشترکان رفع شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت یازدهم، تصریح کرد:براساس این توافق اگر شرکت های ارائه دهنده اینترنت می خواهند از فیبر نوری استفاده کنند باید بخشی از درآمد خود را به مخابرات دهند، تا این محدودیت از بین برود و نتایج آن طی هفته آینده مشخص می شود.

401

کد خبر: 787586

وب گردی

وب گردی